KAF DAĞINA SELAM OLSUN...



Kaf Dağı, malum masallarda bile ulaşılmaz. Zor hedef. O yüzden burnu kaf dağında olanlara bu laf düşünülmüş.

Kaf dağının bir hayal olduğunu düşünür isek, bu kişilerinde kendini gördüğü yer ve beğeni tamamen hayal ürünüdür kanımca.

Kendini öyle farklı bir yerde görüyor ki bu tür zavallılar, güler misin? Ağlar mısın?

Bir çeşit arıza aslında, amiyane tabir ile kablolarda bir sorun ya da beyin nöronlarının yanması söz konusu belki.

Çünkü bakıyorsun, kendilerinin abartıldığı gibi değil gerçekler. 

Eğitim desen tap noktada değil, vasat, görgü desen, senin benim gibi aynı topraklar,  aynı hava,  aynı su.

Aile sıradan herhangi bir zümreye ait değil. Anadolunun bağrından böğründen gelmiş çalışmış normal insanlar.

Maneviyatı geç, maddiyata gelelim dersen , sıradan işte herkes gibi, hepimiz gibi.

Araba yok, almak için kıç yırtılası bir çaba var. Ev kredili, borç devam ediyor. Mücadele mücadele...

Bu maddiyatı şunun için yazdım, burnu kaf dağında ya arkadaşın, kimseyi beğenmiyor, titri yok titre bakıyor. Parası az paraya bakıyor.Hani hayatı kaf dağında değil o bağlamda. Yoksa elbette çırpınıyoruz hepimiz geçim derdi, ama mütevazilik olmalı ruhta.

Öyle insanları para ile pul ile ölçemezsin.İnsanlık her babayiğitte yok ya, genede hatırlatmak isterim.

Paranın ve imanın kimde olduğu bilinmez. Göstermek isteyen var, özelde yaşayan var. Bu bir tarz meselesidir.

Kaf dağında olma,  in sahalara,  halka karış derim.

Dua ette !!! halk seni kucaklasın e mi canım.

Şarkı bile var, onun aklı kaf dağında,söz söylenmez yanında, la la alaaaaaaa

Benden selam olsun.

Git ona git benden selam söyle selam söyle
Aramasın artık hiç beni öyle beni öyle
Git ona git benden selam söyle selam söyle
Son pişmanlık fayda etmez git ona söyle
Git ona git benden selam söyle selam söyle
Aramasın artık hiç beni öyle beni öyle
Şimdi çok mutluyum yanımdaki sevgilimle
Son pişmanlık fayda etmez git ona söyle
Onun burnu Kaf dağında
Söz söylenmez yanında
Kendini beğenmişin biri o
Git ona git benden selam söyle selam söyle
Nispet yapmasın hiç bana öyle bana öyle
Git ona git benden selam söyle selam söyle
Unutamaz beni bin yıl geçse git ona söyle



Yorumlar

Popüler Yayınlar