BENİ ÖZLEYİN ANACIĞIM :)

Tükenmişlik Sendromu moda olurda benim bünyem eksik kalır mı? Çok rica ederim. Ben tükenmeyeyim de kimler tükensin. Hürrem Sultandan neyim eksik J

Sanal aleme laf yetiştireceğim derken bir baktım Zona olmuşum. Ciddi ciddi.

 

Sanki işim gücüm AZMIŞ gibi, yokmuş gibi, boş gezenin boş kalfasıymışım gibi, facebook’u ayrı,twiter’ı ayrı, forsquare’i ayrı, line’ı, vıber’i ayrı, bunun yanı sıra yahoosuy du, gmailiydi, hotmailiydi bir de bu bloglar derken tükendim. Hem vallah hem billahi.

Üstüne hayat arkadaşı saygıdeğer ruh eşimin de amborgosu bindi mi? Eeee ne yapalım, kapatalım da belki dedikleri gibi sıkıntı yaratıyordur dedim.

Sanal aleme veda edişimin ikinci haftası, gerçekten doğruymuş, her yere yetişmeye çalışmak luzumsuz bir stres yaratıyormuş. Ayrıca eksikliğimi fark edip arayan dostlarda neşe kaynağım oldu. Yoğun paylaşımlarıma !!!  alışık olduklarından neler oluyor diye arayan çok sanaldaşım oldu. Sağ olsunlar Var olsunlar.

Şimdi efenim güne nefis bir kahvaltı ile başlıyorum. Akıllı telefonumdan sabah gözümü açar açmaz bakmak zorundaymışım gibi hiçbir mecraya bakmadan, tadını çıkara çıkara, sonra servisimle işime gidiyorum. İş maillerine bakmama gibi bir protesto aşamasında olmadığımdan resmi millerime bakıyorum ve işe dönüyorum.

Hem laf yetiştirip hem iş yapmıyorum. Sadece iş yapıyorum. Kafa dingin, ruh dingin beden dingin, kol parmak dingin o derece yaniii…

Skype den henüz kurtulamadım çünkü oda işin bir parçası ama sohbet olarak kullanmıyorum. Sadece eşimle ve bir arkadaşım ile arada bir hafif hareket şeklinde tadını çıkarıyorum.Bo…nu çıkarmadan J

Gazete okumaya da, kitap okumaya da, eşe de, işe de, dosta da, evlada da az ama öz , dolu dolu , gözlerine bakarak, vakit ayırıyorum.

Gittiğim yerleri çekip koyacağım diye mekanı , anlamamazlık yapmıyorum,  gittiğim mekanın doyasıya tadını çıkarıyorum varsın kimse bilmesin.

Halik bilmezse malik bilir, diyerek

İyi ki ambargoyu yemişim ve bu yoldayım.

Az kalsın aynı anda on yüz bin iş yapmaktan hayatı ve sağlığımı ıskalıyordum.
Sizde eğer benim gibi dozunu ayarlayamayanlardansanız, sarımsaklayıp ta saklayın, şiddetle aranıza bu seviyeli mesafeyi koymanızı tavsiye ederim.

Sevgi ile…

Teknolojide bir yere kadar kardeşimmmm.

G.Banu KOCATEPE
25.9.2013





Yorumlar

Popüler Yayınlar