ÇİRKİN ÖRDEK YAVRUSU

Çirkin Ördek Yavrusunun haleti ruhiyesi içersindeyim. Biz kadınların sık sık başına geldiği bir hal aslında.

İşte tam da böyle bir günün ortasındayım.

Herkes güzel ben çirkin modunda.

Aynalara küsüm bugün. Sonbahardan mıdır? Yağmurdan mıdır? Bayramdan mıdır? Özel dönemlerden mi bilmem ama, mümkün olsa yukarıda ki ile pazarlık yapıp kendimi değiş tokuş yapasım var. Kendime tahammülüm yok.

Beklide saçımdandır deyip, her kadın gibi kuaföre attım kendimi, yarım saatte  fıstık gibi olur moralim diye düşünüyordum ki, yok saçtan değilmiş, gene moralim sıfır.

Sebebi yok. Canı sıkılan çocuklar gibiyim. Her şeye itiraz edip bana ne diyesim var. Bana ne oynamıyorum.

Sanki herkes benle oynamak istiyormuş gibi.

Allahtan sanal iç dökeceğimiz bloglar, üç beş okur varda, burada rahatlıyoruz. Yoksa kimeeee şikayet edeyim. (Müzeyyen Senar iyi gider şimdi buraya) Tabi rakıda, balıkta, balık varsa helvada, bak gene kilolar aklıma geldi, üghkkkkkk

Sanırım içimdeki melek tatilde, şeytan iş başında.

Okkalayacak hayata toz pembe baktıracak annemde yok ki, moralimi düzeltsin. Şimdi olsa idi, kızım sen şöylesin sen böylesin, yürü be koçum kıvamında, malum organımı kaldırır, havalandırır o gazla bir ay kendimi kuğu sanarak,  bırıtmadan geçirirdim. Ama yok işte. Moralimi düzeltecek kendimi iyi hissettirecek anacığım yok. Olsa idi, ne saça ne başa ihtiyaç olurdu.

Sanırım derdimi buldum.

Çirkin Ördek Yavrusu gibi hissetmem, anasızlıktan. Bayram ya depreşti tabii. Yaşın kaç olursa olsun, anan olmalı, seni her koşulda sınırsız sevebilen.

Gözü gerçeklere açık ama senle konuşurken ‘’kapalı’’ mış gibi  olabilen. Duymak istediklerini söyleyen. Koruyan, kollayan.

Nasıl geçer bu hal bilemiyorum.

Var (mış) gibi yapayım en iyisi, alayım resmini karşıma, bana söyleyeceklerini tahmin ettiğime göre çirkin ördek yavrusu halinden çıkıp, nefis bir kuğu olmaya çalışıyım.

Ruh hali parçalı bulutlu olanlara, Tüm çirkin ördek yavrularına selam olsun.

Yalnız değilsiniz…

G.Banu KOCATEPE
Ekim 2013-10-18



Yorumlar

  1. Merhaba Güneş Hanım, yine keyifli bir yazı sizi severek takip ediyorum.Bildiğim kadarıyla mevsim geçişlerinle depresyona yatkınlık ve isteksizlik oluyor.İsminiz gibi güneşli mutlu günler dilerim.(Nazan-hani şu Türk Dili Edebiyatı öğrencisi olan ve sizi severek takip eden-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz bana moral oldu teşekkürler,selam ve sevgiler...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar