PİLATES = HAÇLI SEFERİ :)

Bünye alışık olmayınca, malum organda iç çamaşır durmaz misali, spor yapacağız diye, harap oldum, Haçlı seferine katılmış kadar oldum.

Milletin o dakikalarca kaldırdığı havada sülün gibi tuttuğu bacakları, vallahi beni hamam böceği konumuna soktu.

Debelendim durdum. Ne menem şeymiş, pilates. Ebru Şallıya kolay tabii, hatunda kas var,yağ yok. Biz öyle mi? Tam tersi, yağ çok, kas yok.

Dersin ilk beş dakikası kendimce pek bir havalandım, aman kolaymış edalarındaydım, fakat o havalı beş dakikadan sonra, Kaç dakika kaldı acaba diye, biteceğini  düşünmekten kendimi alıkoyamadım.

Tabii birer ikişer düşünmeden yuttuğum baklavalar, börekler, çikolatalar, beni kan ter içinde bıraktı.

Baklava yiyeceğime yeseydim paşa paşa brokolimi, benimde bacaklar değil beş dakika, on dakika titremeden dururdu vallahi. Ama şimdi tiridine tiridine tiridine bandım gibi.

Birde işin en kötüsü derste erkek öğrencilerde var, biz o vizyonu ‘’hd’’ ekran televizyon gibi olmuş totoları kaldıracağız diye debelenirken, adamlarında göz zevki bozuluyordur valla. Yazıkkk, kim bilir ne umutlarla geldiler pilates’e  ama hamur bu. Mayalı mübarek J

Havalı , fönlü gelen hatunları görseniz onlar daha da komik, o beş dakika geçince ne o fönlü saç kalmış, ne pamuk surat, tersine darmadağınık bir kafa, kıp kırmızı bir yüzle debelenmeye devam. Bildiğin hamam böceği, ters dönmüş cinsten,sık üstüne Sheltox kaldırır. Arada aynalara baksalar fena olmayacak. Korku filmi gibi olan var. Soluklarda hızlanmış, hani hafif loş ortam olsa, pılıyı pırtıyı toplar kaçarsın o derece yani.

Neyse efendim ilk dersi dediğim gibi Haçlı Seferine katılmış kadar yorularak, bitkin ama yarı başarı ile bitirdim.Herkes on kere yapıyorsa ben en arkaya saklanıp yarısını yaparak dersi tamamladım. Eve geldim ve asla o her zaman yediğim yemekleri yiyemedim. Akıllandım bir saatte. Yedim salatamı ve çorbamı, ziyadesiyle tokum.

Şimdiden strese girdim yarın Haçlı Seferinin devamı var.

Kalın sağlıcakla.

Sağlam kafa, sağlam vücutta bulunur diyerek, Sevgiyle…

G.Banu KOCATEPE
Ekim 2013-10-24



Yorumlar

Popüler Yayınlar