HAFTA SONU KEYFİ :)



Yoğun hafta içlerine o kadar alışık ki bünye, hafta sonuda kurtlu bir şekilde sürekli yoğun olma derdinde.

Cuma günü başlıyoruz program yapmaya. İki gün ne yapsak diye.

Sonra Pazartesi yaşanan sendromda kaçınılmaz oluyor.

Neden, ? Vücut yorgun , fellik fellik gezildi.

Gene İstanbul kazan, ben kepçe.

Göyya bu hafta sonu hiç bir program yapmayacak, kuluçka da gibi yatacaktım , gene olmadı.

Şimdi efendim gelelim programa, 

Yarın sabah, can dostlarla  brunch toplantısı ile güne başlıyorum. En sevdiklerimle kahvaltı keyfi, düşünsenize, elde çaylar, nefis yiyecekler eşliğinde sohbet, muhabbet, bir nevi stres atma aslında, arınma, kadınları ilgilendiren her konu, hayata dair, bazen politika, bazen çocuklar, bazen erkekler vs...

Sürekli evde olabilenler için bu bir keyif değil belki ama, bizler için hayata gülümsemenin bir yolu.

Yazarken keyiflendim daha şimdiden. Saat 9:00da başlayacak muhabbet, hafta sonu bile kargalarla işimiz.

Bir sonraki program,aynı günün akşamı ,  başka bir arakadaş  grubu ile akşam toplantısı. İçkili, balıklı, rokalı, sohbet baş köşede. Allahhh

Geldik ertesi güne, en çok sevilen güne, fakat bu Pazar, o her Pazar ki gibi  rutin olamıyacak, Ergenusumuzun sınavı var.

Sabah heyecanla koşturmacamız var. Ergenusu sınav merkezine bırakma, arkasından dualar ile birlikte, sınav merkezine yakın bir yere kahvaltıya...Artık o heyecanla başka ne yapılır bilemedim. Via-port oraya yakın, olmadı öyle bir program.Heyecan dorukta.

Sınav ertesi ailece ohh çekme zamanı, akşam Ergenusun sınav ertesi partisi var, Reinada...Hak ettiler...

Biz ise aylardır bilet bulamadığımız Nilgün Belgün’nün son oyununa. Saat 16.00da. Sınav stresi ertesi çok iyi gelecek.

Akşam ise oyun ertesi, babamızla yemek.

Ay yazarken yoruldum ve Pazartesi sendromuna erken girdim.

Ye, iç, gez, yat.

Şükret.

Yaşasın hafta sonu.

Hayatımız ve hayatınız, sağlık içerisinde, bol koşturmalı ve hafta sonu tadında olsun.

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Mart 2014


Yorumlar

Popüler Yayınlar