BİGUDİ TAKAN KADIN :))



Hafta sonu burnumun ucunu dahi çıkarmadan sürekli hasta yatarak geçirince, pazartesiye gerçekten enerjik kalkıyorsun.

Geçen perşembeden beri sırtım tutulmuş durumda,  ama ne tutulma, tüm sırt.

Ciyak ciyak, ilaçlar, merhemler geldim gene de  işe.

Bu yüzden Cumartesi ve Pazar günü, bol bol dinlendim, çoğunun yaptığı gibi kuluçkada geçirdim hafta sonunu.

Dün akşam diğer pazarlar gibi, hiç sendrom yaşamadan, güzel pazartesiye hazırlanıyım dedim.

Pazar akşamına doğru sırtım çok şükür geçti ya, fakat bu arada olmuş saat sekiz, kuaför falan kapanmış malumunuz. Olsun bende enerji var nasılsa, iyileşmişim.

Kalkıp güzel bir banyo sefasının ardından, çıkardım bigudilerimi. ‘’Bigudi takan kadın nedir bilmezsin’’ , bu şarkıyı biliyorsan , benim yaşlarımdasın sayın okur, Bilgen Bengü sağolsun.
http://www.izlesene.com/video/fusun-onal-bigudi/5158331

Ne yapalım kuaförü kaçırdıysak, sararım saçlarımı giderim güzel güzel işimin başına.

Gece tabii, unutmuşum bigudili olmayı, dönmek bir işkence. Sürekli uyandırıyor seni, hatırlatıyor kendini. Sağa döneceksin, sağ taraf batıyor, sola döneceksin sol, neyse sonuçta güzel olacağız diye, tahammül sınırımızı zorlasada pes etmedik. Döne dolaşa , oflaya, poflaya sabahı sabah ettik.

Uyku mahmurluğu almış enerjimizi, nede olsa uyuyamadık.

Alarmla kalktım, hala içim içime sığmıyor, işime gideceğim diye, görende işte herşey yolunda sanır, hiç öyle değil, ama evde oturmaktan, pineklemekten iyidir.

El , yüz rutin işler tamam, kıyafetler giyildi tamam , sıra bigudileri açıp, saçları dalgalandırıp, yuhufffff yüzü renklendirmekte.Çok heyecanlı...

Tek tek açtım o dolma sarar gibi sardığım sünger bigudilerimi.

Aman yarabbim o da ne, Engizisyon Mahkemesinden fırlamış gibiyim. Tam bir ortaçağ kadını. 


Kıvırcık olsun diye o kadar yukarılara kadar sararsan, işte böyle olur. Yok anacığım açılmıyorlarda.

Bildiğin Karaman kuzusu, yarısı kıvırcık, yarısı tiftik, otur ağla, servise kalmış on dakika,
ya ortaçağ mahkemelerindeki gibi, hiç bir şey yokmuşçasına çıkıp böyle gideceğim, ya ıslatıp sırsıklam edeceğim, ıslatsam kurutmaya vakit yok, şaka gibi, kamera şakası.

Hem ağlarım, hem gülerim.

Keşke bir resim koyabilseydim, vallahi abartmıyorum, billahi abartmıyorum.

Sonuç diğer sabahlar gibi, küçük tokalarla terbiye edip , yanlara saklamak.

Göyya makyaj yapacaktım, bir de buna makyaj yaparsam, Rus mamalara döneceğim. Sür kremini, zıbar git kızım.

Alışmadık malum organda, bazı süslü şeyler durmuyor.

Buda sana ders olsun.

İyi haftalar olsun, sağlıkle, sıhatle, işle, güçle,

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Aralık 2015




Yorumlar

Popüler Yayınlar