FEVKALEDENİN FEVKİNDE OSMANLICA



Gündemimizde, Osmanlıca olurda, ben dururmuyum. Öğrenecekmişiz, mecburrrr.

Osmanlıca mezar taşını okumak için şartmış.Türkçeye örnek mezar taşı paylaşıyorum, ilk payaşımı yapan Dr Erenden, şikayetin nerenden sayfasının mucidi , Erenden beye selam olsun. 

Hatta aleyküm selam olsun. Günü hayırlara vesile olsun efendim.

Yani artık kredibilite, fleksibıl, vayy, artiz gibi laflar yerine bambaşka kelimeler kullanacağız öyle mi?

Çocuğumuza mahdum/mahdume, başkasının çocuğuna velet diyecekmişiz.

Benim mahdumu bir an fes’le düşündüm, o bonus kafasıyle müthiş olurdu. Bonusa uygun bir kelime araştırsam iyi olacak.Fevkaladenin fevkinde olacak.

Mahdumum mahdumenin izdivacına mı talip olacak. Eğitim hayatı son bulduğunda.

Bu durumda, Ya arkadaşım diye sitem etmeden önce, bre zındıklar deyivereceğiz.

Teknoloji dünyamızda, bilgisayar terimlerini paylaşıyorum.Artık böyle...

Babasız çocuk doğuranları (şımarıklıktan olanlardan bahsediyorum)  alkışladığımız şu günlerde, fuhuş, yerine veled-i zina kelimelerini kullanıp, alkışlamaya devam edeceğiz sanatçı bozuntularını desenize.

Esvaplar zaten özgürleştti, Üniversitelerde dahil başörtülü esvap severler çok, yeni esvaplara, her halde yakında peçede eklenir, renk bulmamızda fayda var.

Artık Üsküdara gideriken, ‘’metroda’’ o sümüklü mendilleri nasıl atarız bilmem, orasıda size, sizin marifetinize kalmış zındıklar.

Velhasılı kelam, ekseriyetle gündem yazmasamda, bugün filhakika yazayım ve mütemadiyen devam edeyim istedim.

Hayırlı günler dostlarım.

Kelamımız bol olsun. Hayırlara vesile olsun.

Mehter marşı gibi, iki ileri bir geri, iki geri bir ileri.

Offffffff azizim, offf üstadım.Offfff

G.Banu KOCATEPE
Aralık 2014

Yorumlar

Popüler Yayınlar