PİŞŞTT TEMBELLER ORDUSU, HANİ TÜRK MİLLETİ ÇALIŞKANDI




Tembeller ordusu çoğunlukta etrafta. Atamız, Türk milleti ‘’çalışkandır’’ derken, acaba gaza getirmek için demiş olabilir mi diye, böyle tipleri görünce düşünmekten alı koyamıyorum kendimi.

Herkeste bir, - ben yoğunum , o boş edası, 

iş yapmamak için bir direnç, 

mış gibi tavırlar.

Taşın altına el mi sokulacak, yok bunların sadece dili ortada, şikayeti ve mızmızı ortada, hadi el atalım, hepsi firarda.

Acayip sinirleniyorum, tembeller ordusuna. 

Bunlar bazen aptalı bazen beceriksizi oynasada, asıl dertleri kebap yapmak.Uyanık spor bunlar.

Konuşsalar mangalda kül bırakmazlarda, iş icraata geçince, hep bir öneri, pas etme hali.

Bazen silkelemek istesemde  bu tembel güruhu, bezende yapamayacağın mevkilerde oluyorlar. Hiyerarjik düzen sağolsun.

Sözün bittiği yerler var, 

ya bu deveyi güdeceksin, ya bu diyardan gideceksin.

Bunlar yaşlanmazda, ben ve benim gibiler kurur,sinirden deli olur, üç işi aynı anda yapar, bunlar sere serpe yatar, senden benden çok nemalanır, birde taç takar
.
Selametle ne diyelim.

G.Banu KOCATEPE
Aralık 2014


 Hiç bir şey yapmamak için, her şeyi yaparım. GARFIELD :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar