BETER BÖCEK (MİŞ) ' İM...

Meğer ben , Beter Böcek (miş)’ im. Söyleyen beterin membağından, kaynağından  gelmiş bana beter diyor.
Oldu gözlerim doldu demek istiyorum. Şaka kaka oldu sanırım.

Hepsi gökyüzünüm suçu, Astrologlar bugün söylüyordu kavgadan, gürültüden , patırtıdan uzak durun diye.

Olmuyor işte bazen kaçınsan da ortasına düşüveriyorsun olayların, insanız neticesinde.Dinlesene şu astrologları kardeşim.Tatil günü derdin ne.

Kendi penceremden kendime bakıyorum da, değil beterlik şekerin önde gideniyim.Çoğu zaman.

Objektif bakıyorum kendime. İnsan idare yeteneğimin olduğu açık, zira çevrem bir dolu kaçık.

Yaslansın arkasına herkes kendine bir ‘’360 derece’’ tur yapsın diye düşünüyorum.

Takıldım bu şakayla karışık Sadri Alışık beter kelimesine, içlendim valla.

Düşünüyorum, Beter bet kelimesinden türemiş ise o bana uymuyor.

Kimseyi incitmiyorum, derdim varsa yazıyorum.

Mağduru oynamak makbul bunu öğrendik.Mağdurumda mağdurum tarzında değilsen sevmiyorlar işte, çokta fifi, çokta fifi derken , içimden argosu geçiyor ama yazamayacağım.

Bazı insanları dalaşmak, didişmek memnun ediyor. Bununla besleniyor.

Nasıl hava atarak beslenen varsa, bunlarda hep bir didişme içindeler. Eğer çarkın içine çekebilirlerse fena, Allahtan tuzağa düşmüyorum çoğu zaman.

Hava atarak beslenenlerde komik, arkadaşının aldığı evi anlatarak kendine pay çıkaran zavallılar var.
Tamam anladık ev havalı yerde çokta pahalı DA! ama senin değil güzelim.

Zenginin malı çeneni yoruyor, birde komik duruma düşüyorsun. Derdin biz onlarla arkadaşız o yüzden sosyal statümüz denk mesajı ise , o mesaj başka türlüde verilir dert etme.

Sanırım gerçek bir beter böceğim, dilim dursa, kalemim durmuyor.

Nereden Nereye geldim.

Pesssss

Güzel günlere, sağlıcakla…

Beterin beteri vardır,Allah beterinden saklasın diyerek...







Yorumlar

Popüler Yayınlar