DEMEM O Kİ...



Rumuzdan, beden dilinden ,  kaştan gözden, ses tonundan anlamayanlar var ya, etrafta hani  üjbej tane, işte bu yazının yola çıkışı oradan.

Bakınız ağzımızdan normal çıkan fakat aslında kalbimizden geçenlere;

Telefonu uzatanlara

*Kusura bakma ya şarjım bitiyor sonra konuşalım = of içime fenalık geldi bir sus, Allahım susturucu takacağım lütfen sussun.

*Öbür hattım çalıyor sonra  görüşürüz bye  = Dilin tutulsun e mi? Çene kuvvetine sağlık.

Israrlı davetçilere

*Rapor hazırlıyorum acil , bitince gelirim arkadaşım !!!  = Herkesi kendin gibi işsiz mi sandın, hergün ne kahvesi deli misin , divane misin?

*Yemeğe çıkmayı bende çok isterim ama acayip yoğunum = Yemekhanedeki mütevazi yemeği yerim daha iyi, hayret bişey.

*Yemeğe çıkmayı tabii çok isterim ama diyetteyim = Nah diyetteyim, beleşçi saloz.Hep ben ödüyorum yahu, yeterrrr

*Yarın gece buluşurduk ama yemeğe misafirim var = Ben evli barklı kadınım gece gece sokaklarda ne işim var, İmdattttt!

Bir cümlecik lafı paragraf haline getirenlere

*Kafa sallamaktan zaten bir şey söylenemez.Emme basma tulumba gibi sallanır sadece.

*Kafa sallanır,  fakat ruh ve beyin başka yerdedir.

*Hı hı hı demek suretiyle,içe fenalık gelir kolonya ihtiyacı hasıl olur.

Ben ben ben diyenlere, egzantrik , egomanyak,  narsistlere

*Ya maşallah süpersiniz e siz tabii yaparsınız = Ben ben ben ne kadar komiksin,herkes bu dediklerini yapıyor.

*Siz dediyseniz tamam dır = Nah tamamdır,aslında bir bok bilmiyorsunda kibarlıktan dinliyoruz.

*Vallahi bravo bilmem ne bey, tebrik ederim = Yürü be koçum kim tutar seni, inan yarışı tek başına göğüslersen, bir bakmışsın madalya olmadı taç takılmış.


Örnekler çoğaltılır, siz  anladınız beni. Kediler , köpekler bile beden dilinden , rumuzdan anlıyorda bazısı gerçekten anlamıyor ne diyelim. 

Biraz eğlenelim dedim. Asla kötü kalpli değilim seviyorum tüm insanlığı, her cinse rağmen.

Sevgi ile...

G.BANU KOCATEPE
Haziran 2013








Yorumlar

Popüler Yayınlar