DİYET GÜNLÜĞÜ (1.GÜN)



Merhaba 2013, merhaba yeni yıl, merhaba yeni başlangıçlar…

Madem yazmayı seviyorum o halde diyet günlüğü yazmalıyım dedim ve kolları sıvadım.
Evet birinci gün.  Sabah gerçeklerle yüzleşmeye karar verdim ve çıktım hassas tartıma.

İşte sonuç, 68 kiloyum. Hedefim 12 kilo

İlk haftalar zor olacak bunu biliyorum ama yılmayacağım. Ben neler başarmış kadınım. Ayrıca bu günlük eğer başka tombişlere yol gösterecekse ne yiyorsam ve ne hissediyorsam her şeyi paylaşmaya varım.

Senelerdir gitmediğim diyetisyen kalmadı, aslında formül basit ama sanırım kendimize  asistan arıyoruz. Birilerinin takdir etmesine ihtiyaç duyuyoruz. 

O halde eski listeler ( bilimsel şekilde hazırlanmış olanlar) çıksın piyasaya sporu da hayatımıza ekleyerek başlayalım el birliğiyle zayıflamaya.

Neden zayıflacağız? Önce onları düşünelim ne dersiniz?

Önceliklerimizde ilk sırada sağğımız olmalı, uzmanlar bas bas bağırıyor, yağlı insanlar ülserden kansere kalp hastalıklarına şeker hastalıklarına daha erken yakalanıyorlar.

Yeni başlangıç için umutlandığımız bu yeni yılın başında hiçbirimiz hasta olmayı istemeyiz. Diğer öncelikler nasılsa sıralanır, dert etmeyin. Yapabiliriz. Artık doğru bilgiye ulaşmak daha kolay,renkli,değişik alternatifler var. İllaki başaracağız. Ama spor da yapacağız. Hareket şart, tek başına diyet yapmaya kalkarsak diyet demeyelim ‘’sağlıklı beslenme’’ diyelim biz bu işe çabuk pes ederiz.

Evet şimdi önce herkes listesini hazırlasın, içinde muhakkak sağlıklı ara öğünlerde olsun.Sık sık azar azar beslenmek sloganımız olsun.
Ben Güneş Ayır Aksüs diyetisyenimin benim için hazırladığı listeyle başladım.

En az 5-6 aya ihtiyacım var.Malum 12 kilo…

Haydi canlar kolay gele…

G.Banu KOCATEPE
2.1.2013

Yorumlar

Popüler Yayınlar