ERGENUS




Aklıma geldi aniden. Malum ergen annesi olmak kolay değil. Ne yaparsan yap bir yaranamama durumu var vesselam. Arkadaş olsan olmuyor, ebeveyn olsan olmuyor. Ne yapacağımızı şaşırmış durumdayız.
Çevremde bu sorunu daha önce yaşayan ‘’erkek ergenus’’ sahibi arkadaşlarımla paylaştığımda, bu sürecin çooooook uzun sürdüğünü, boşuna bitmesi için heveslenmemem gerektiği, mesajı alıyorum. 

Anacığım bu süreç on dörtlerde başlayıp, inişli çıkışlı, yok pre dönemi , yok ultra pre dönemi cart curt yirmi ikilerde son buluyormuş. 

Afedersiniz ama argo tabir ile sıçtığımızın resmidir. Zaten sonrasında bunu alan kız düşünsün. Bana ne ?  Dönüp  bakarsam namerdim.

Şimdi efendim bunlar malum sinirli, agresif yeni deyim ile atarlı oluyorlar zaman zaman , bu durumda uzmanların önerisi var. Bence bu uzmanlar denemeden sallıyorlar.
Efenim bu bizden çıkma ergenus sinirliyse yaklaşmayacakmışız. Üstüne gitmeyecekmişiz. Şimdi; diyelim ki bu tavsiyeye uyduk, bu her gün atarlanıyor kardeşim, çelik gibi sinir lazım. Kolay mı uzaktan ahkam kesmek. Ses çıkarsan , hindi gibi kabarıp daha çok atarlanıyor, sessiz sakin anne ayaklarına yatsan, kafana çıkıyor,en iyisi doğal davranmak.
Benim önerim; atlayacaksın üstüne Allah ne verdiyse…

Bu dönemde ergenusun takdir edilmeye pohpohlanmaya ihtiyacı varmış. Uzmanlar ergenusları okkalayın diyor. Tamam uyalım okkalıyalım da her yer dağınık, dersler Allahlık, beslenme düzeni bozuk, pof poflamaya sebep bulamıyoruz.
Benim önerim; direk hakaret, benimde rahatlamaya ihtiyacım var. İş yerinde altmışlık ergenler yetiyor zati…

Şaka bir yana bazen fırtınalı, bazen süt liman, kısacası rot balans ayarı bozuk bir tablo var şu aralar evimizde. Küsüp çekip gitmeler mi istersin,  beş on dakika sonra  şapır şupur öpüşmeler, el ense durumları, kanki moduna girmeler mi istersin.Ah ahhhhh

Her şeye rağmen bu sıkıntılı ama bir o kadarda doğal  süreç geçecek, eminim hep birlikte anımsayıp güleceğiz bu günlere.

Ama şu ara biz ebeveynlere çelik ve mangal gibi yürek lazım.

G.Banu KOCATEPE
OCAK 2013-01-22

Yorumlar

  1. Banu Hanım bu yazdıklarınıza (Ergenus) sonuna kadar katılıyorum. Benim de bazan kafa göz dalasım geliyor ama ne yazık ki bu sadece düşüncede kalıyor.:)))) Benim kız da tam ATARLI zamanında bu günlerde.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar