ÇUVALDIZI KENDİNE LÜTFEN YANİİİİ

Akıl veriyorsan eğer, önce çuvaldızı kendine batırmış olacaksın. Deneyimleneceksin. Sonra ahkam keseceksin.

Ağzını yaydıra yaydıra, Ben, ben, ben,  biliyorum,  baş öğretmenim havaları gençken çekiliyor da yaş alıp kariyer falan yapınca,  biraz kendini de !  geliştirmen gerekiyor.

Bilsen bile zaman zaman ‘’söz gümüş ise sükut altındır’’ havasında olacaksın.

Hoppala nereden geldik şimdi buraya diyenlere, bir iki gün önce eski bir arkadaş ile karşılaştık. Malum konular standart. Fit olmak, kilo, sağlıklı yaşam derken Teyzem Aldı sazı eline. Osman Müftüoğlu havalarında anlattı anlattı anlattı. Ben o sırada içimden Hande Yenerin YA YA YA  şarkısını kafamı sallamak suretiyle dinler gibi yapıyordum.

Bir ara baktım teyzem çaktırmadan giydiriyor. İnsan kendini sevmeliymiş, zayıf olmalıymış, kızartma yemeyecekmiş, alkol almayacakmış, her gün iki saat spor yapacakmış,
Aklımdan geçenleri bir bilse.

Şeytan diyor söyle hepsini. Oturt lafları. Olmuyor , yapamıyorum.

Evet bakınca fit, kıyafetlerde günlük modaya uygun, makyajımızda yerinde, gel gelelim bıyıklar ve kaşlar Mustafa Keser olmuş. Herhalde spor yaparken atladı zavallıcık. Tırnaklara manikür yaptırmayalı uzun zaman olmuş, tımarlanacak formatta, gerçi ojesi var. Öz bakım ne oldu Bacım diyesim var. Şöyle bir silkeleyesim var.

Hani diyorum ki iki saat yaptığın spora bir gün ara versen. Önce bir güzellik salonuna gitsen, lazer mazer Allah ne verdiyse, malum bıyıkta,  pardon dudak üstündeki kıl tüy pek te hoş değil yani. Oradan çıksan o tırnaklarını bir göz görünce mide kakmayacak hale getirsen diyorum.

Her şey tamamsa karşındakine akıl versen. Varsın kızartma, alkol olsun. Ama temizlik de olsun.

Ha birde o standart konuları artık çocuklar bile biliyor. İnsanlar bilinçlendi. Biraz derin konulara eğilsen, azıcık politika, Eğitim, Türkiye mesela nasıl olur.

Varsın fit olmasın karşındaki, akıllar fit olmasın be güzelim.

Sevgiyle…




Yorumlar

Popüler Yayınlar