DOLUNAY



Dolunay zamanı gene. İçimizdeki kurt kadın boşuna pusuda beklememiş. Çoğunluğumuz gergin, özellikle burcu su ve ateş  grubu olanlar , ne de olsa sebebimiz var DOLUNAY.




Bir hafta sürecekmiş, bu gerginlikler sürerken , iyi şeyler de olacakmış, yenilik anlamında güzel gelişmeler olacakmış. Kararlar alacakmışız. Diyeti başaracağım galiba. J) İşimizde ön planda olacakmışız.

Bu edepsizlikle nasıl yapacağız biz bu işleri bilemedim şimdi.

Sonrada havadan da mı etkileniyorsun diyenlere, kardeşim teknik cihazlar bile Dolunayda etkileniyor. Biz hatunlar etkilenmişiz çok mu?

Beyaz eşyalar bozulacakmış.Telefon falan  alacaklar öbür haftayı beklesin. Ben demiyorum astrolog bilimi söylüyor.

Uykusuzluğumuzun sebebide buymuş. Bunu da Ben demiyorum İsviçreli Bilim Adamları diyor. İnanmazsanız okuyun. Buyursunlar. 

İsviçreli Bilim adamalrı bu aralar ne kadar sıcak olduğunun farkındalar mı acep? Bknz. (http://kadin.milliyet.com.tr/dolunay-uykuyu-etkileyebilir/ask-iliskiler/detay/1752417/default.htm)

Neyse efendim sonuç olarak, bu haftayı hayırlısı ile atlatırsak, herşey normale dönecek gibi görünüyor.

Bu hafta dilimizi tutup, kırmadan sevdiklerimizi, dalaşanlara hoop bak Dolunay zamanı elleşmeyin demek faydalı olacak bünyeye.Yoksa geri dönüşü zor günlere gebe kalırız aman ha...Ya da içimizden geldiği gibi davranıp, edepsizlik, sataşma,dalaşma her yol olabilir, haftayada bir özür mektubu da yazabiliriz.

Bilim Adamlarının bile gündemindeki Dolunay’ı kabul etmeyeceksiniz de ne olacak?

Ay tutulmalı ama hayat tutulmasız günlere...

Sevgiyle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar