KENDİ YARATTIĞIN MASALIN KAHRAMANI OL!

Senin yarattığın masalın kahramanı olmaya çalışan var.

Bayağı kendinde hak gören bunu.

Kolaycı, tembel, beleşçi, rantçı.

Bir bakmışsın baş rolde.

Kahramanın yolcuğu modunda.

‘’Komşunun tavuğu komşuya kaz görünür’’ misali, başka pencereden bakıyor senin yarattığın, ördüğün, kurguladığın anlattığın masalına. Hoooop yerleşiyor içine.

Utanmasa büyük puntolarla yazdıracak adını.

Kolaysa sen yarat masalı, kendi masalını, sonra gir içine.

Yok değişik bir mandalite bunların ki.

Cüret bir nevi.

Dost sayarak anlattığın bir şeyi üstüne vazife olmadığı halde aklınca faydası olacak gibi anlatıyor. Bunu sana anlatırken iyilik kisvesi altında geri bildirim yapıyor. Aslında durum daha açık. Kendine yandaş arıyor.

Bak ben her şeyi biliyorum. Benden çok şey öğrenebilirsiniz. Her şeyin içinde, eksik kalmıyor bir işten. Her söze bir cevap.

BENDE BURADAYIM’ın değişik hali.

Yahu masalın sahibi , yazarı benim o benim işim. Sana ne.

Herkes kendi işine baksın, kendi masalının kahramanı olsun.

Bu ve bunun gibilerden olsa olsa Kırmızı Başlıklı kız masalındaki kötü kalpli kurt olur. Pamuk Prenseste ki cadı ya da.

İşinize bakın. Çıkın benim masalımdan.

Benim masalımda, adalet var, saygı var. Başkasının işine burnunu sokmamak var. Mesafe var. İnsanların istedikleri zaman, istedikleri mesafede olmak masalımın ana fikri.

Bu masalın kahramanı olmak, hem de öyle yardımcı oyuncu gibi sonradan dahil olmak zor.

Ona göre…


Yorumlar

  1. ortada masal eksikliği olduğu bir gerçek;
    1 - erkan can (pamuk prenses 2)
    http://www.youtube.com/watch?v=nCtaMwKVSv0

    2 - http://evokulum.blogspot.com/2012/01/boyle-masal-m-olur.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar