DOĞUM GÜNÜ ÇOCUĞUNA :) MUTLU YILLAR OLSUN...


Ne güzeldir insanların doğum günlerinde ‘’doğum günü çocuğuna’’  sadece Bankalardan mesaj gelmemesi. Aranmak, Hatırlanmak ne güzel. Yaş kaç olursa olsun. Herkesi heyecanlandırır, sevindirir, hüzünlendirir,  kendi doğum günü.

Kendi doğum günlerimizde kimseden bir şey beklemeden kendimizi daha çok sevip saymalıyız. Kendimize hediye alarak şımartmalıyız benliğimizi.

Ben yaklaşık on senedir adet edindim bunu yapıyorum.



Bazen kendimi bir krem ile, bazen bir masaj ile, bazen nefis koca bir pasta ile şenlendiriyorum. Kendimi kutluyorum.Kendime hediye alıyorum.

Yeni yaşımın güzellikler getirmesini, sağlığımın sürekli olmasını diliyorum.

Sevmeye ve sevilmeye devam etmek istiyorum.

Kendim için kaliteli bir yaşam diliyorum.

İşe yaramayı, vatana millete faydam olmasını diliyorum.

Sağlığım için, eşim için, oğlum için, işim için şükrediyorum.

Yaşanmışlıkları unutmadan, ders alarak  geride bırakarak, ileriye gidebilmek için akıl ve güç istiyorum.

Her geçen yaşın hüzünlendirmeden, sevince boğmasını diliyorum. Bu yaşları daha önce deneyimlemiş kişilerin yerimde olmayı istediklerini bilerek.

Seviyorum kendimi, iyi ki doğdum yahu.

Mutlu yıllar bana, mutlu yıllar mutlu yıllar musmutlu  J yıllar olsun bana.

Her şey gönlümce olsun emi…

 

G.Banu KOCATEPE

10.08.1971-

Yorumlar

Popüler Yayınlar