ALOOOO SESİM GELİYOR MU?



Aloooo, sesim geliyor mu ? Dinlemeyi bilmeyen bir toplumuz. Herkes önce ben konuşuyum diyor. Daha senin sözün bitmeden atlayan, kaynayan, araya karışan çok.

Toplumuz derken, çekirdek ailen bile böyle ise eğer, toplum olmuş çok mu ?Ah ahhhh.

Örneğin, güzel kız kardeşim     Duygu , her  akşam saat sekizde standart görüşmemiz var telefon ile. Ağzını açabilene aşkolsun, ilk açtığımda 

-Selam pampişimmmm

Demekten başka,  gıbık diyemiyorum vallahi ve billahi. Arada nefes alsa gireceğimde mümkünatı yok. Genelde konuşmamız 17-18 dakika arasında sürüyor ,her akşam muntazam olarak okadar dakika konuşacak konu bulabiliyor pes,  bana düşen kısım ise sadece bir dakika J, günlük tutar gibi, tüm gün ne yaptığını bıcır bıcır anlatıyor, ben bu arada emme basma tulmba gibi görmesede kafa sallıyorum, çay içmeye devam ediyorum, tv ye bakıyorum, canım ne isterse yapıyorum.Sadece konuşamıyorum. Şaka bir yana onunla konuşamamak bir zevk. Dikkat derseniz kırmızı yazmam boşa değil, blogumu okuyıor nasılsa, belki bu akşam konuşabilirim kimbilir? Canım kardeşim, ironi yapıyoruz şunun şurasında, seninle dertleşmek konuşmak bir zevk L

Tek kardeş olsa gene iyi, hayat arkadaşı geliyor eve, tam okulda olacakları anlatacağım, adam reklamları bile pür dikkat seyrediyor. Sırf ben konuşmayayım niyet o. Aşkımmm dedim geçen akşam, ben genelde balım derim ama bu gece aşkım dedim belki dinler diye J,  bugün iki önemli olay oldu deyip başladım birinciyi anlatmaya, sonra ara vermek durumunda kaldım, ee malum Duygu aradı çünkü, adamda on sekiz dakikanın sonunda hem birinci anlattığımı unuttu, hemde eee sonra başka ne oldu demedi. Çok bozuldum. Daha bitmemişti ki. 

Alooooo sesim geliyor mu, kardeşim. Mustafa Kesere takılıcam az kaldı bak.

Alooooooo...

G.Banu KOCATEPE
Kasım 2013

Yorumlar

Popüler Yayınlar