KAŞ-BIYIK DİZAYN MI?



Özlenen sevgili gibi, bu ara aklım hep gelecek hafta sonunda. Sürekli hafta sonu olsun istiyorum. Evimde oturmak, kitap okumak, tıkınmak, örgü örmek, bunlara  tüm bu lükse sahip olacak bir ortam istiyorum.

Cumartesi günü yapılacaklar listem öyle kalabalıkki , sürekli plan yapıyorum hafta sonu şunu yaparım bunu yaparım gibi, sonuçta Pazar gecesi vardığım nokta hiç bir şey yapamadığım oluyor.

İnsanoğlu tuhaf işte, yirmidört saat yetmiyor bazen.

Mesela bu hafta sonu bakım günü ilan ettim  az önce kendime. Cumartesi bakıma sokacağım kendimi, arabaların 40000km bakımı gibi.

Özbakım, masaj, hamam, cilt bakımı, manikür, pedikür, kaş bıyık.

Son duruma çok güldünüz değil mi? Çünkü banada komik geliyor, kaş-bıyık.

Nasıl yani, kadınlarda bıyık demeyin, koskoca güzellik salonlarının kapılarında kaş bıyık dizayn 30tl yazıyor. Yahu bari dudak üstü deyin, bu nasıl iş, dizaynı biliyorsunuz da bıyığa neden bir formül bulamıyorsunuz, anlamış değilim.

Biz kadınlarda bıyık yok, tüy o tüy, bazı bıyıklı kızları tenzih ediyorum.

Kadın olmak zor vesselam. Erkek olsaydım şimdi, bir traş işim olurdu o kadar. Kaş, bıyık, göğüs kılı, Allah ne verdiyse, saldım çayıra Mevlam kayıra.

Zaten Sülüman (Kanuni Sultan Süleyman )  meşhur olduğundan beri, Arda da dahil herkeste beş karış sakal. Eeee biz kadınlara yazık değil mi o zaman, hem paramız gidiyor, hem canımız acıyor.Tövbe tövbeeee.

Neyse hafta sonuna sayılı dakikalar kala,stres yapmayacağım.Uykumu alıp, gerine gerine uyanıp, keyifli bir kahvaltı ertesi ver elini Rektifiye...

Hepinize, sağlık içinde güzel bir hafta sonu olsun.

Selam ve sevgi ile...

G.Banu KOCATEPE
Kasım 2013


Yorumlar

Popüler Yayınlar