İNCE BELLİM :)



İnce Bellilere ne çok şarkı, türkü, şiir yazılmış, bestelenmiş, güftelenmiş. Yazık değil mi beli azıcık kalın olanlara, Ajda bardak gibi olanlara. Haksızlık bu ama.

Ben Deniz; işte o ince belli olmayan gruptan olan biri olarak;  bu yazıyı kaleme alayım dedim.Kalın beldaşlarımın sesi olayım.Söyleyemediklerini söyleyeyim.

Doktorlar bas bas bağırıyor , 80 cm geçmeyecek beliniz, hastalanırsınız diye. 80 cm üstü bel sahipleri, kalp, şeker ahstalığı gibi ,  her türlü riske muzdarip. 

Elimizde mezura, diyetisyen / doktor;  belimizi 80 cm indirmeye çalışan türlü hemcinslerimle ben, az önce şok olacağım bir haber aldım.

Beli gayet incecik, üstelikte 80 cm den bile az bir arkadaşım, bel fıtığından müzdarip, ameliyat olacak. O incecik hatunu bile taşıyamayan bir bel.

Boğaz Köprüsü bile Fatih Sultan Mehmet köprüsünden daha şanslıymış, neden ? Çünkü Fatih Sultan Köprüsünden, Kamyonlar ve büyük araçlar geçtiğinden 2.Köprümüz yıpranmış.
Şu ağır yükün yaptığına bakın hele.

Ne olacak şimdi biz kalın bellilerin durumu. Aşağıda ağır yük, yukarıda ağır yük.Fatih Sultan Mehmet Köprüsü gibi yıpranmaz mı be ya.Vallahi şimdi acıdım belime.Kalın belimize ne bir şiir, ne şarkı, olmaz ki, Azizim.

Belimi, 80 cm indirmeyen ne olsun.

Arkadaşıma da geçmişler olsun.


Sevgiyle,sıhhat ile...

G.Banu KOCATEPE
Kasım 2013-11-07


Yorumlar

Popüler Yayınlar