DELİYE HER GÜN YENİ YIL :)



‘’Deliye hergün bayram’’ sözünü, niyet edip diyet edecek olana hergün bayram,  hergün yeni yıl olarak değiştiriyorum. Aralığın onundan beri nasılsa yeni yıl geliyor, diyete başlayacağız diye hababam yiyebilen canlılarız ben ve benim gibiler.

Sanki sağlıklı beslenmek için yeni bir haftaya ya da yeni bir yıla başlamak şartmış gibi.
Diyetzedeler çok yapar bunu, her Pazartesi başlamak gibi, her yeni yıl başlamak gibi, akıllarınca kara defterlerine yeni bir beyaz sayfa açmaya çalışırlar.

İşte ben onlardan biriyim. Hem de, En sadığı, en uslanmazı, en akıl almazı.

Yeni yıla sayılı günler kala, herkes gibi hedeflerimi belirlemişken birden diyet hedefim aklıma geldi. Genellikle 2. Veya 3. Sırada yer alan bu hedefi, her sene başında bıkmadan usanmadan yaptığım fakat bir türlü hayata geçiremediğim aklıma geldi. Bence ben bu işi gerçekten başarmak istemiyorum. O yüzden olmuyor. Yoksa alt tarafı 7-8 kg verilecek, hedef listesinde bile yer almasına gerek yok. Ayrıca yeni yılı neden bekliyorsan, ağzını tutacaksan tut işte, yeni yıl akşamı minik bir ara verirsin olur biter.

Kaldı ki sana ve senin gibilere ( çoğul eki kullanmak hoşuma gidiyor, yalnız olmadığımı bilmek istiyorum alla alla ya) hergün yılbaşı, hergün bayram. Millet yani   ( ilezeler, zayıflar bağbında ) tatlı kaçamağını ayda bir yapar biz her öğün. Millet kuruyemişi, yeni yıl akşamına saklar biz hergün hemde ara öğün.

Zaten her gün yeni yılmış gibi beslenen biri,  Ötelemeli kredi kartı ödemesi gibi diyete yeni yılda başlamayı bekliyorsa buna ne denir? Bekleme kardeşim, başlıyorsan başla yahu. 

Şunun şurasında kalmış yedi gün diye düşünüp bir on kilo daha almaktansa, kendine çeki düzen ver. Sağlıklı beslen. Doğal davran, öyle hedef listene de yazma allasen.
Listen daha renkli olsun.

Ben bu sene öyle yapacağım, 

2014 yılı benim yılım olacak. Seninde yılın olsun, hepimizin yılı olsun. Devletimize milletimize güvendiğimiz, olaysız, şiddetsiz, güzel haberlerle dolu, sağlıklı, neşeli, başarılı, sevdiklerimizi kaybetmeyeceğimiz, acılardan uzak, hedeflerimizi başarabileceğimiz,  bol kahkahalı bir yıl olsun. 2014 bizim olsun.

Mutlu yıllar olsun.

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE

Aralık 2013

Dip Not:  Adı üstünde dip not, dibe koyduk, birde noel anne resmi koyacaktım ama noel anne ya da babaların hepsi  şişko olduğundan, yazımla çelişki yaratır diye koymadım. Sanırım hedefe yaklaşıyorum.Yaşasın...

Yorumlar

Popüler Yayınlar