LOKUM OPERASYONDA :(



Bugün 10 Aralık, kızım Lokum operasyonda. İçim pır pır.Üç aylık mücadeleden sonra ha şimdi geçer, ha yarın geçer derken konu komşu sağolsun yenik düştüm kendime.

Sabah saat onda girecek operasyona. Operasyon bayağı narkozlu falan, akşam sekizden sonra kestik yemeyi içmeyi, uyanması saat dördü bulacakmış. Kesilerini dişlemesin diye, çift kat dikiş atacaklar.Uyanınca kusacakmış ama endişelenmeyecekmişiz.Gelde üzülme.

Evimizin neşesi, hem hayvanları kendimiz için evlere hapsediyoruz birde utanmadan hormonlarına müdahale ediyoruz. Aslında kızgınlığım kendime, çok aradım yakışıklı bir prens, sanal alemdekiler bilir, ama yok bulamadık aynı cinsten, e bizim kızda sokakta ki yakışıklıları beğenmiyor, gitmiyor elimiz kolumuz bağlandı.

Umarım narkoz ağır gelmez, umarım hemencecik atlatır. Ve en önemlisi bana küsmez. Sabaha karşı yanıma gelip, yüzümü sevişi hiç gözümün önünden gitmiyor. Düşündükçe bir an önce akşam olması için yalvarıyorum. Allahtan ehil ellerde, veterinerimiz çok tecrübeli, dedeside yanında, evelallah halledecek bu işi.

Anacığımla dalga geçerdim, doğum yapan kediye lohusa şerbeti yapıyor diye, sanırım soydur çeker misali ona çekmişim. Çok argo oldu diyenler var ise, o zaman ön tekerlek nereye arka tekerlek oraya diye bağlayalım.

Akşama kızıma nefis bir yatak hazırlayacağım yumuşacık, kaloriferin hemen yanına baş köşeye.

Bazılarının umurunda olmasada, 

Gelişmelerden kediseverleri haberdar ederim.

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Aralık 2013



Yorumlar

Popüler Yayınlar