İÇİMDEKİ İYİ KIZ TATİLE ÇIKTI !



İçimdeki iyi kız tatile çıktı, Maldivlerde. Keşke vize de , pasaport ta falan sorun çıksaydı da gidemeseydi.

Ne yapalım ki gitti.Kızgın kumlardan soğuk sulara akıyor şu anda.

Umarım bir hafta kadar kalıp gelir, yoksa buralar bazılarına cehennem olacak sanki.

Bir anutluk, bir suratsızlık, bir mutsuzluk, sorma gitsin.

Sanırım adapte sorunu yaşamaktan, ya da mevsimsel , bilemedim ; tüm  iyi niyetim, hayata bakışım bir anda değişti. Ağzından alev çıkaran ejderha gibiyim sanki. Gerçi ateşler, alevler  şimdilik kendi içime, henüz püskürtmedim ama,  eli kulağında benden söylemesi.

Yaşasın Kötülük ...

Bazılarına uyuz oluyorum. Bazı derken tamam kabul ediyorum çoğuna.

Ama uyuz olmamakta elde değil, herkes bir tuhaf, bir ben normal.

Anormal ve normal neye göre diyeceklere, delilik ile akıl peki neye göre, bunların deliliği tescilli ise benimde normalliğim tescilli.

Bir şımarıklık, bir ben merkezcilik sorma gitsin. Sanki işe değilde gezmeye geliyor. Soğuktan şikayet, sıcaktan şikayet, çaydan şikayet, kahveden şikayet, biraz ara verip, çalışsa tüm sıkıntısı geçecek. Belkide gazı alınmıyor bazısının.Titreşimli aletlerden alıp hediye edesim var bazısına. Rahatlasın diye...

Yazıma son verirken, tatile giden içimdeki iyi kıza sesleniyorum. Gel Bacım gel, (dön bebeğim fonda çalıyor )buralar sensiz bir boş.


Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Aralık 2013




Yorumlar

Popüler Yayınlar