MUTLULUK AJANDAM :)



Yeni yıl yaklaşırken sevdiklerime küçükte olsa hediyeler almak beni hep mutlu etmiştir.

Bu sene hediye olarak herkese, kendi için uygun olduğunu düşündüğüm kitaplar seçtim.

Kendim kitabı çok sevdiğimden olsa gerek.

Yemek yapamayan ama her fırsatta yemek tarifi arayan bir arkadaşıma pratik yemekler kitabı, aşkı arayan ve  dibine kadar hak eden arkadaşıma romantik bir aşk kitabı, nefis sofralar donatan arkadaşıma ayvalık mezeleri, cipcanlara eğlenceli komik kitaplar seçtim. 

Umarım beğenirler. Eşim, oğlum, kardeşim, yeğenim derken kitap deyip geçme, bütçem allak bullak oldu her zamanki gibi. Sağlık olsun.Sevdiklerimizle beraber olsun diyerek,

Birden kendime yeni yıl hediyesi almam gerektiğini hatırladım. Önce can sonra canan diyerek, her ne kadar her hafta kitaplara dünyanın parasını bayılsamda sadece yeni yıl için kendime bir özel kitap almak istedim. 2013 Yılını çok ta keyifli geçirmeyen bir hatun olarak aslında en çok hediyeyi ‘’kendim’’ hak etti.

Buldummm,

kendime bu yıl senin yılın yazan, nefis bir keşif olduğuna inandığım Mutluluk ajandasını aldım. 2014 yılında motive olmak, hayata daha renkli, daha canlı ve daha güzel bakabilmek için. 2013 yılının o kasvetli havasından kurtaracak bir buluş bu ajanda. 

Ajanda aslında vesile ; insan kendini, kendini hapsettiği üstüne çiviler çaktığı ruhsal olarak içine girdiği sanal tabutlardan sadece ve sadece kendi çıkarabilir.

Ama bazen hayat sıkıntıları ile üzerimize çöreklendiğinde nedense o tabutta kalmayı tercih ediyoruz.

2013 yılının son günleri ile birlikte sağlam çaktığım çivileri gevşettim mutluluk ajandamla birlikte güneşe doğru çıkıyorum haberiniz ola.

Güneş daha parlak olacak 2014 te bana. Hedeflerimi belirledim, önümüze çıkan her ufak yada büyük taşın bir sebep olduğuna inanarak,  kaldığım yerden devam.

Hedeflerimin hiç birinde madde ve materyalizm yok, hayata ve etrafa olumlu bakmak, öğrenmek ve en önemlisi sağlık dilemek var. Sanırım Nirvanaya doğru ilerliyorum.

Her ne kadar şu slogana sinir olsamda, durmak yok yola devam diyerek, 


Hepinize sağlıklı, mutlu, neşeli, egolardan sıyrılmış nefis bir yıl diliyorum. 

Hadi sizde çıkın tabutlarınızdan bu yıl bizim yılımız olsun.


Sevgiyle,umutla...

G.Banu KOCATEPE

Aralık 2013

Yorumlar

Popüler Yayınlar