BAY HALLEDERİZ...



Hallederiz, bu aralar en gıcık kaptığım söz. Neden diyecek olursanız,  bu tiplerden giderek artması muhtemel  sebeplerden.

Bir şahıs var ki evlere şenlik, ne söylersen HALLEDERİZ modunda.

İyi güzelde hallolan bir şey yok.

Geçici güven veren bir söz olsada, bazı bünyeler söyleyince, saçlarının dikilmesinden başka işe yaramıyor.

Hani böyle iş yapmayıp, ortada iş yapıyormuş gibi görünen tipler var ya, ahanda onları diyorum.

Buna benzer bazı ev kadınları vardır, böyle salınır durur evin bir o köşesinde bir bu köşesinde, aman Maşallah pek hamarat dersin, sonra bir bakarsın akşam ortaya koyacak bir tas çorbası yoktur ya hani, işte aynı o model birisine bu yazı.

HALLEDERİZ sözü aslında, bende öyle bir kapasite varki, şimdi hemen yaparım, dert etme, çözümsüz iş yoktur bizde baabında kullanılsada;  bu şahıs sadece oyalamak için kullanıyor eminim.

Sorun olan mekanın tam ortasında bünyesel olarak, fakat ruhu başka memlekette, buna yüzde bin eminim. Baktığın zaman şahıs bil fiil arazide, ancak dedim ya, aklı başka arazide. Havaalanında bavulu kaybolmuş kadın gibi...Kendi İstanbul Sabiha Gökçende, bavul,Antalyada...

Beşinci olaydan başlayalım, bir, iki, üç, dördü geçtim, demem o ki, sabırlıyım yani, Oda da yoğun bir koku var, durulamayası cinsten, On kişi toplanmış, gelen kokuyu av köpekleri gibi bulmaya çalışıyoruz. Haber bay hallederize iletildi, Bıkkın ve sıkkın Bay Hallederiz , MR.Mousel edasıyle ana merkezde,  fakat burnu ne yazık ki koku almadığı gibi, sorunuda çözemiyor, taktım valla kafayı, ne yapayım boşa maaş alanlara tiltim. 

Çalışanı taktir etmek sanamı düştü diyeceklere, aynı yere geliyorsak, aynı muameleyi görüyorsak bana düştü var mı? Ben kendimi faydalı olmak için paralıyorsam, bu paralıyor gibi yapıp, Hallederizciler yapmıyorsa, işte böyle ayar oluyorum.

Çok argo oldu farkındayım ama sizde benim gibi hafta sonu İstanbulun en güzel abisi’ni okusaydınız sizinde ruhunuza bir sokak çocuğu yerleşirdi.

Gelelim onuncu olaya, taşınalı dört hafta olmuş, eksik gedik tabii olacak, zaman zaman iletiyoruz bu Hallederiz mercisine. Bugün ise fena soğuk, dedilerki, Bay Hallederiz halleder. Önce ulaşmaya çalıştık, derken ulaştık Mr.Mousela.

Her yer yanmış, acaba bizde sorunmu var, üşüyoruz dedik.

Tamam hallederiz dedi.!!! 

Fakat surattaki ifade ruhsuz.Belli ki bize sıra gelmeyecek, o kadar çaresiz bir durum ki, belki gerçekten halledecek fakat inandırıcılığı kalmadı, deneyimlerden dolayı bizde.

Şöyle alsam elime, Mr.Mouselın sarı bezi gibi bir ovalasam, kendine getirsem, yapamayacağım demenin mümkün olacağını söylesem, hallederizin bazen gereksiz olduğunu belirtsem, ah be abicim, bir uğrasan HALLEDECEM valla.


Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Aralık 2013





Yorumlar

Popüler Yayınlar