1000mg ELEŞTİRİ, TOK KARNINA LÜTFEN!



Eleştirinin bir dozu olmalı, ilaç gibi. Yoksa bünyeye zarar.

Malum yazı blogum http://gbkocatepe@blogspot.com ,  hayat üzerine kendimce denemelerden oluşuyor.

Gel gör ki rahatsız olan sayıca az üj - bej insan evladı var. Yemiyor içmiyor beni tanımadan eleştiriyor, ama ne eleştiri, antibiyotik üstü, kemotereapi dozunda. Üstelikte hiç tanımadan...

Bu ne cüret demeyi çok isterdim ama saygım müsade etmiyor, beğenmiyorsan okuma arkadaşım.TV Kanalı gibi, başka bloga geç.

Yazılardan kadın-erkek ilişkisine dair olanlar için bahis konusu ‘’amcam’’ demiş ki, beni kur-an okumaya davet ederek, islah olma yolunda duacı olduğunu bildirmiş.

Din sana kalmıştı amcacığım emin ol, sen ve senin gibiler yüzünden 2014 yılında bu haldeyiz. Sen ve senin gibiler yüzünden hala berdel, başlık parası var, kadınlar cinayetlere kurban gidiyor.

Benim kur-an okuma durumum yanında sende biraz başka şeyler okuyup ufkunu geliştirirsen ileriye gideriz. Nacizane tavsiyemdir. 

Bu arada sen diye hitap ettiğim amca ki, öyle olduğunu düşünüyorum, beni tanımadığı halde eleştirilerinde senli benli ifadeler kullanmış asker arkadaşı gibi, ben de o bağlamda senli yazdım. Kusura bakmayınız.

Eleştiri metnini buraya ekleyip kafa ütülemeyim nasılsa takipçiler izliyor, kendiside hala izliyorsa cevap vermiş oldum.

Amca bu eleştirde rahatlayamamış bu defa sırf gülmek için kaleme aldığım Kurtlar Vadisi yazıma özel mailden döşenmiş. Beni bu akşam diziyi izlemeye davet etmiş.

Ya sabır ya Muhabbet diyorum.Allah bu zat-ı şahaneyide eleştir konusunda islah etsin ne diyelim. Duacıyız.

Akım derken köküm anlayan  (siz anladınız onu) insancıklar var malum, Allah bu büyük büyük cesaretli yazarlara dayanma gücü versin.Kim bilir onlar neler neler yaşıyor.

Takipçilere, eleştirinin her türüne saygı çerçevesi içinde açık olduğumu  bildiririm.


Ben ‘’hayata dair, içimden geldiği’’ gibi yazmaya devam edeceğim.

Çünkü son derece olumlu yorumlarda alıyorum.

Her kelin bir berberi vardır diyerek,

Beni izlemeye devam edin anacığım.


Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Ocak 2014-01-16



Yorumlar

Popüler Yayınlar