MERSİN-TERSİN HATİM-ABECE ARADAKİ İLİŞKİYİ BULUNUZ?



Sen bir konuyu çookkktan öğrenip, hatim etmiş oluyorsun ve sonra karşındaki kaz kafalılar, konuya vakıf olamadan, sadece ilk sayfasını çevirip, konuyu biliyormuşçasına ahkam kesiyorlar ya, offf bende o zaman kendimi kesmek istiyorum.

Çok uzun cümle oldu farkındayım ama o kadar bunaldım ki, yazıya dökmezsem çatlarım.
Konuyu bilmeden daha ‘’alfabesinde’’ o kitabı bitirmişlere anlatan şahısları diyorum. Ne kadar sıkıcılar ve sığlar.

Şu anda ben, hani okuma yazmayı söken ama sökmeyenlerle aynı sınıfta okumak durumunda olan öğrenci gibiyim.

Aslında bu tiplere fırsat vermemekte bir yöntem ama, sıkıntıdan o an aklına gelmiyor işte.Yazık konuşsunlar bariii diyorum.Kırmızı kurdeleyi bekliyorlar herhalde ne bileyim.
Az önce tam böylesi bir toplantıya katıldım. Yenilikçi ve yeni gelişmelere açık olan ben, dikkatle dinledim, heyecanlandım ve ‘’actıon’’ bekliyor iken, Bağdattaki hurmalar gibi başka eski bir konuyu açıp, üç beş kişi, debelendi durdu.

Eeeee ben o konuyu bitirdim.Yeni konudayım.

Sen daha oradamısın demek var ama senide çok anlamadıkları kesin. Herkes show ve bilgisini satma derdinde, o yüzden gereksiz gerginliğe de gerek yok. 

Yahuu biz bunları zaten yapıyoruz deyince, o üç beş hemen hindi moduna geçti.Yapıyoruzda şöyle de böylede fit fitte fit.

Yahuu sen benim, daha ne demek istediğimi anlamadın.

Ben diyorum, oraları geçeli diyorum, atı alan Üküdarı geçti diyorum.Üsküdarı geçtikte herkes Mersine ben Tersine gibi bakıyor insanlar.

Demem o ki, çok bilmekte zarar belki ama hem bilmemek, hem konuşmak daha zarar.

Öncelikle hadlerini bilseler iyi olacak sanırım.

Süphaneke Dinimiz amin...

Sevgiyle

G.Banu KOCATEPE
Ocak 2014-01-28

Yorumlar

Popüler Yayınlar