TAŞ DEVRİ


Edepsizlik yapacaksan utanmayı da göze alacaksın, Atalarımız demese de bu büyük lafı, ben diyorum.

Hayatımda ikinci kez edepsizlik yaptım ve utandım.

Başkaları yapınca utanıyorlar mı bilmem ama ben yaptım ve rezil oldum.

Yazarken bile yüzüm kıpkırmızı.

Neyse ki canım eşime, yabancı değil, biraz kızardım bozardım ama sonra unutmaya çalıştım. Geçecek, atlatacağım.

Mesele şu, yeni ofise taşındım ve alıştırdığı halde sayın eşimden yeni yerime çiçek gelmedi, bende her kadın gibi söylemesem de kurdum, kurcaladım, geçen hafta ofis resimlerini gönderdim yok ııııı mesaj almadı. Israrla çiçek göndermiyor.Tabii yıllar geçince romantizmde bitiyormuş diye düşünüp adama söylemeden taktım. İçimden kabus gibi sardım.

Halbuki uzmanlar ne diyor, söyleyin, kadın ve erkek beyni farklı çalışıyor değil mi?

Sonra, Yeni yıldan beri bir reklam var, pırlanta yüzüklerde indirim var. Aaaa ne güzel, uygunmuş dediğimde gene tepki alamadım.

Eeee yirmi yıllık olunca böyle işte.

Kur kur kur, Ve bugün bana geldi gelenler, deli gibi hastayım, zaten ütü maceramı biliyorsunuz,

whats up’tan karım napıyormuş diye mesaj atan sayın eşime, acık nazlanıyım diyip hasta karının canı tatlı istiyor yazdım, sonra bekledim.Nasılsa gelir tatlılarım diye.

Sayın eş elini kolunu sallaya sallaya gelmez mi, sabah gerçek sigortalar atmıştı ya akşamda benim sigortalar attı. Önce trip yaptım suratımı astım.Vıdı vıdı öncesi genelde yaparız biz kadınlar.

Sonra kendi tribimden kendim sıkılıp başladım söylenmeye sanki, diyet yapan ben değilmişim, yada hamileymişim gibi, tatlı istedim de, getirmedin de, beni artık sevmiyorsun da, siz türetin tahmin ettiğiniz gibi.

Sayın eşin yüzünde manidar bir gülümseme ama, ben edepsizlikten anlayamıyorum ki. Ne dese pabuç kadar cevap bende. Adamcağız gayet relaks. Eski defterleri de açtım, küt küt küt ne geliyorsa söyledim.

Çiçek faslını bitirip, Yüzük meselesine geldim, oysa adamcağız bana otuz üç taşlısını otuz üç yaşıma bastığında almış zamanında, vıdı vıdı vıdı, söylendim.

Ve gayet rezil bir şekilde kampanya bitmeden o yüzük buraya gelecek diye şart koydum. Sayın eş, sadece gülüyor, o güldükçe ben iyice yükseliyorum. Azıyı ele aldım.

Gerçekten mi Banu sana inanmıyorum falan diyor ama, ben gayet arsız ve edepsiz.

Seneler önce bir evlilik yıldönümümüzde yapıp sonra gene utanmıştım ama, bugün bizim için önemsiz gün, ne yıl dönümü, ne evlilik yıl dönümü, ne sevgililer günü, lalettayn bir gün işte.

Sadece bana gelmiş gelenler.

Asil kadın gitti, Çingene bir kadın geldi.

Ama bugün karar verdim, duvara ahanda yazdım,  14 Şubat geçsin, o yüzük gelmesin, gidip Nil Karaibrahimgil gibi tek taşımı kendim almasam namerdim diye düşünürken,

Işıklar loşlaştı, fonda Careless Visper George Mıchael çalıyor, mumlar yanan bir tepsi Ergenus’un elinde,

ne olduğumu şaşırdım.Şaşkınlıktan dilim tutuldu, şok içindeyim.

Ben tüm bu edepsizlikleri yaparken planlar yapılmış, sayın eş bana istediğimin çok üstünde bir yüzük almış, Ergenusu da ayarlamış, benim haberim yok.

Ağladım zırıl zırıl, sadece yüzük geldi diye değil, utancımdan yemin ederim.

Bir gün daha beklesem, edepsizlik yapmadan bunlar başıma gelmeyecekti.

Sus işte sus be Banu aşk olsun bana.

Artık ne desem boş, onlar gülüyor, ben ağlıyorum.

Hem de ne ağlamak, evden cenaze çıkmış gibi.Utandım hem de çook.

O kadar güzel ki, maddiyat değil beni duygulandıran, yirmi yıldan sonra hala romantik bir kocaya sahibim. O da edepsiz bir kadına.

Seni seviyorum Kemalciğim, bu ikinci ve son edepsizlikti.

Sanırım biz gerçekten ruh ikiziyiz, bence hissettim ondan böyle oldu. J))

Mutluluğumuz daim olsun diyerek,

Nazardan uzak, herkesin ruh eşini bulması dileğiyle…

 

Sevgiler

 

G.Banu Kocatepe

25 Ocak 2014 (Bugün tarihe geçti,asla unutmayacağım)

 

 

 

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar