FİKRİ MÜHİM :)



Fikri Mühim ismini duymuşsunuzdur, fikrimizin önemli olduğunu hissetmemizi sağlayan, çeşitli ürünlerle anketler yapan bir kuruluş. Sanal ortamda gerçekleşen bu aktiveteler son derece yaratıcı ve güzel. (bknz.  www.fikrimuhim.com.)

Ben uzun zamandır fikrimühim’im. Bağımlılık halinde hergün mail adresime bugün ne var diye bakmadan edemediğim bir site.

Bir çok kampanyaya katıldım. İçlerinde beni çok etkileyenlerde oldu, daha az etkileyenlerde. Ürünün etkisinden sanane demeyin, tv reklamlarının gerçeği yansıtmadığını düşünüyorsanız benim gibi sizde Fikri mühim olmalısınız.Sizlerin, bizlerin  fikirleriyle markalar daha kaliteli hale gelsin.Ambalajımı beğenmediniz söyleyin, yeterki samimi ve içten olun.

Örneğim ben geçen senelerde bununla ilgili bir videoda paylaşmıştım.Fikri Mühim tarafından nestle ballı badem deneme kiti gelmişti, gerçekten çok beğendiğim için videosunun çektim ve paylaştım. Çünkü sadece izlemekle ürün hakkında bilgimiz belli ölçüde oluyor.Ama o ürünü deneme şansı yakalarsanız işler daha netlik kazanıyor.

Fikri Mühimin deneme kitlerini kullanıp siteye ürün ile ilgili olumlu ya da olumsuz yorumunuzu samimi bir şekilde yapmanız yeterli.

Son deneme kitim dün geldi. Nescafe ve coffeemate kahve kreması. Deneme kiti dediysem kocaman kavanoz falan değil, minik paketler, maksat denemenizi sağlayıp, çevrenizle bunu doğru olarak paylaşmanız. Ben iki adet gelen deneme kitinin birini işyerimdeki arkadaşlarıma bıraktım. Diğerini de kendime. 


Gerçekten nescafe classıc kahve tadı muthiş, kremada ağır ve yoğun kahve tadı istemeyenler için oluşturulmuş. Dün akşam üzeri ara öğün saatinde iş yerimdeki dört arkadaşımla, birer tatlı kaşığı nescafe ve bir tatlı kaşığıda kremadan oluşan, sadece sıcak suyumuzu eklediğimiz kahve keyfine imzamızı attık. Yanınada iki diyet bisküvi ekleyerek, hem kahve ile antioksidan alımımızı artırdık hem karnımız hem ruhumuz doydu.
Seviyorum ben fikri mühimi.Sevdim nescafeyi ve coffeematie’i.

Bu iki ürünü denemenizi ama illaki fikri mühim sayfasını ziyaret etmenizi  şiddetle önererek;

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Ocak 2013


Yorumlar

Popüler Yayınlar