ÇENESİ TUTULASICALAR



Çenemi tutamamamaktan muzdaribim. Çok şükür ‘’çene ishali’’ olan  insanlardan değilim ama aklımdan geçeni rahatça söylediğimden çenesi tutulasıca ben, çenemi tutamamaktan müzdaribim işte.

Çene ishallerini ayrı bir gün değerlendiririz de , şu çenesi tutulasıcalara dönelim, bence sorun, herkesin kendi gibi düşündüğünü sanıp rahat rahat fikir telakkisinde bulunmak. İçinde kötülükte yoksa, Allah ne verdiyse.

Bu aralar gene öyle dönemlerdeyim. Ak, kara ne varsa içimde tak tak tak.Bir gün gümbürtüye gideceğim ya hadi hayırlısı.

Artık Silivriye falan düşersem, getirmeniz gerekenleri biliyorsunuz.Onu da ben söylemeyim değil mi?

Yeniaymış bugün, aslında içimizdeki lafları lökedenek söylemenin bile bir hafifletici sebebi var, isteyene tabii.

Ben yeniay falan dinleyip mümkün mertebe insanoğlundan bir kaç gün soyutlasam kendimi iyi olacak.Ne me lazım.

Yerin kulağı var diye değil, zaten içim dışım bir olduğundan, yer ve kulak bizi bağlamaz da, sonra kendim pişman olup, pişmaniye gibi dolaşıyorum ya o yüzden.

Bu ara az insan, az çene, az olay.

Dolunaya Allah kerim.

Sizde benim gibi çenesini tutamayanlardansanız, bugün sonunda yeni ay bitiyor, onu bilerek susun. Öbür yeniaya kadar dökeriz eteğimizdeki taşları, vakit çok nasılsa.

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Ocak 2014

Yorumlar

Popüler Yayınlar