ERGENUS'TAN KARNE SHOW :)

Benim tembel dediğim, yazılarda bile normal analar gibi davranmayıp yerden yere vurduğum Ergenusum bir puan yüzünden taktir nameyi kaçırmış.

Hem de lise sonda, hem de dershane yoğunluğu içerisinde, hormonlarının tavan yaptığı, eve her gün başka kızla gelen Ergenus, araya dersi de sıkıştırmış bir de üstüne teşekkür almış ben daha ne edeyim dostlar.

Bence çenemi kapatıp oturayım.

Akademik başarısı yüksek, anti sosyal çocuk olsaydı daha kötü değil miydi?

Adam hem sporunu yaptı, hem dershaneye gitti, hem kızlarla hem erkek arkadaşları ile gezdi, tozdu, araya dersi de sıkıştırdı.

Ağzımızı da kapadı.

Bu da bize kapak oldu.

Bu bir puan meselesi ne arkadaşım sende amma gıcık kadınsın diyenlere, sanal alemde taktir teşekkür hesaplama motoru yapmış mucit Macitler, üşenmedim oturdum hesaplattım, vallahide bir puan, billahi de bir puan,

be Müdürlük şu gayretli çocuklara son sene, lisenin sadece anılarda kalacağı yıl için, bir puan verip te morallerini tavan yaptırsanız da, bu sevinçle, bu gazla  LYS de iki soru fazla çözseler fena mı olurdu yani.

Neyse mükemmeliyetçi annelere çok kızdığımdan öyle davranmayacağım, bence taktire bir puanda olsa, tüm dersleri İngilizce okuyan Ergenusum benim gözümde zaten taktirlik.

Teşekkürler Baybarsçığım, yıllar sonra bize bu duyguyu yaşattığın için. (GEOMETRİDEKİ 97 Yİ , MATEMATİKTEKİ 91 İ , GÖRÜNCE SURAT İFADEMİ GÖRMELİYDİNİZ.)

Darısı Üniversiteye olsun.

Sevgiyle…

G.Banu KOCATEPE
Ocak 2014-01-24




Yorumlar

Popüler Yayınlar