HAVALI VİRÜS H3N2 :(



Rahmetli anneannem çok evhamli kadındı. Soydur çeker, bişeydir kokar misali bende azıcık kendisine çekmişim.

Nerden mi çıktı şimdi bu?

H3N2 Virüsü, çakma Domuz gribi yani.

Sağım solum H3N2 Virüsü dolu. Evde, işte herkes hasta. Aklım çıkıyor hasta olacağım diye. Adı gibi havalı virüs vallahi. Benim dağ gibi adamı iki gün yatırdı o derece. Boyun ameliyatı ertesi günü işe giden zattan bahsediyorum. Ameliyat falan solda sıfır kaldı, etkisiz elaman yanii. Yatak döşek yatıyor.Titreme, ateş, inleme, her şey var. Ben korkmayayım da kim korksun değil mi?

Ergenusta öyle, evde her yerde H3N2 li canlı var. Bir Lokum birde ben sağlam kaldım. Bu kadar kansızlığa, dirayetsizliğe gene iyi dayandım.

İş yeri desen fena, insancıklar işe gelip yararlı olacağım diye, sağlarına sollarına bulaştırdılar, kafayı nereye çevirsen maskeli adamlar var. Öksürük sesleri koridorlarda, hemde öyle gümbür gümbür,dolu dolu.Yatsalar bir türlü, gelseler bir türlü.Sümüklü böcekler sardı her yanımızı,mendilleri salaya sallaya dolanıyorlar.

Her sene başı grip aşısı olmaya kendime söz verip bir türlü olamadığımdan şimdi böyle üç buçuk atıyorum. Çünkü olursam bana bakacak adamda yok. Kim yapacak, tarhana çorbası, kim verecek ilaçları,off ya.

Haberlerde vardı bugün, kanser hastaları, kalp hastaları, şeker hastaları daha da dikkatli olsun diye, Allah yar ve yardımcımız olsun, domuz gribi gibi H3N2 bir geldi, pir geldi.Özellikle bahsedilen hastaların zaten canı burnunda birde bu H3N2 ile uğraşmasınlar ne olur.

Bu arada korktuğu başına gelirmiş ya adamın, burnum yanıyor, kemiklerim ağrıyor, yarın şehir dışında bir toplantım, Pazar günü kalabalık bir gruba kahvaltım var.

Hadi hayırlısı.

Hapşuuuuu

Sağlıcakla...

G.Banu KOCATEPE
Ocak 2014




Yorumlar

Popüler Yayınlar