ESEREKLİ ESER Mİ?




Eskiler ‘’eserekli’’ derler halet-i ruhiyesi med cezirlilere. Bir çeşit delilik esasında, bir öyle, bir böyle...

Esirikli diyende var gerçi ama, ben eserekliyi tercih ediyorum. Bu eserekliler, bir bakarsın neşeli gül yüzlü, bir bakarsın gemileri batmış modunda dolanırlar.Hatta öyle bir salınırlarki, gemiyi acaba ben mi batırdımda haberim yok ruh haline girersin.

Eğer sende bu anlattığım durumda ise eserekliler grubuna hoş gelişler ola. 

Bu esereklilerin Hepsi birbirini bulur,  pek bir anlaşırlar zira.

Eeeee para parayı çekerse, deli de deliyi çeker değil mi? Doğru orantı.

Nerden biliyorsun,uzmanlık alanın mı diyenlere, kendimi geçen karşılaştığım şahısa kadar  !!! eserekli sanırdım, ama bunların da kademeleri var, ben esereklilikte bu zat-ı muhteremin yanında zem zemle yıkanmış kalırım valla.Kendime haksızlık etmeyeyim lütfen yani.



Zat-ı muhterem bildiğin ordinaryus eserekli, esereklilikte tavan,hit. AmanNN o kadarı da kötü yahuu. Esr kelimesinden türedi ise bu sarhoş anlamınada gelebilir belki ama, bu dediğim sarhoş falan değil, delilik çizgisine çok yakın. Hunili bildiğin hunili, beş karış suratla geldi yanımıza merhaba falan dedik ama o kadar gerginki, bulaşmamak lazım diye, hal hatır faslına geçemedik, bir caka bir fikaya hödö hödö yapıp,  bastı gitti, o sırada benimle birlikte bulunanlar da dahil ne olduğunu bile anlayamadık, kime yaptı neden yaptı,  
genel kanı ‘’eserekli ‘’ ya boşverelim oldu.Gerçekten hemen ertesi gün aynı ordinaryus eserekli zat-ı muhterem, pür neşe gelip hal hatır sordu.Hoppala paşam,Malkara Keşan...
Sonuç, eserekli, idare edelim.

Onu idare,bunu idare, renkli bir şinanay lambasına döndük.

Estara bim estara bim, sağdan soldan estarabimmmmm aaaaaa şarkısı eşiliğinde,

Sonumuzu hayr olsun diyerek,

Esintili fakat esereklilerden uzak günlere.

Hunimi takmama ramak kaldı, renk seçiyorum, sanırım pembe olacak benim ki...

Sevgiyle

G.Banu KOCATEPE
Ocak 2014

Yorumlar

Popüler Yayınlar