ERGENUS ATARUSS



Ergenus Atarus, yok yok Dinazor çeşidi falan değil, evdeki Ergen, hani şu on sekizinden henüz gün alan, hala on sekiz olmayan  ! , ama her lafında onsekizim diyen ‘’benim Ergenusum’’.

Atarus göbek adı, hep atarlı, hep gergin. Hormon falan AMANN idare edelim dedikçe, patronumuz gibi davranmaya başladı. Bir tanecikte olunca, olduk mu sana buldumcuk, çık çıkabilirsen işin içinden.

Eskiden akademik başarısı düşük, iyi huylu mülayim bir çocuktu. Fırça çekmeye derslerden başlardık, özellikle veli toplantıları sonrası, elimizde koz vardı. Şimdi akademik başarıda yüksek, ağzımızı açacak bir falsosu yok, zaten bizde de laf atacak cesaret yok.İyi huy, yumuşak şeker oğlan gitti, lider görünümlü, işadamı havalarında, artiz bir oğlumuz oldu.

Aman abartma napıyor çocuk diyenlere örnek, sabah işadamı gibi, kendi iş yeri varmış gibi, çalar saatlere inat, fosur fosur uyuyor, okula geç mi kalmış, ders mi başlayacakmış, ergenus atarusun umuru değil. Neyse yoğun sabırla kaldırdığın adam, humur humur kalkıyor, ama ne sevimsizlik, gerçi bende sabahları öyle olurum, bana çekmiş ya neyse, elinde hemen görüşme yapması gerekirmiş gibi sürekli öten bir telefon, bakışları hiç anlatmıyım, bir kaşık suda da boğabilir, oracıkta kesebilirmiş gibide...Siz hayal edin.
Öyle bebekliğindeki gibi acık öpiyim falan nerdeee, adam atarlı.

Ama akşamları düzelmiş oluyor, gönlümüzü alıyor,orasını da söyliyim, okur mokur neme lazım,anneeeee.

Ergen anneleri, sesinizi duymak istiyorum. Yalnız değilsin deyin bana, zira bana geldi gelenler. 

Bu sabah gene böyle sevimsiz bir sabahtı, evden çıkmak zorunda olduğum için, sonrasında defalarca telefonla arayıp, okula gitmesinin direktifini verdim.

Mesaj örneklerim: 1.mesaj, annemmmm hadi ama lütfen, geç kalmamalısın.
2. mesaj, 2 dakika sonra, Baybars hadiiiiiiiiiii, bağırtma benii, hala kalkmadın mı sen?
3. mesaj, 4 dakika sonra, kalkmadın mı sen, arıyorum okulu.
4. mesaj, 6 dakika sonra, baban arayacak haberin olsun, sen bilirsin. ( Bu numara çok tutuyor, sona bırakmasam ya şunu )
5.ve son mesaj, aferin akıllı oğluma, bak hemen kalktı. L(((

Yazık bize be. Ebeveyn olmak ne zor işmiş. Hele ergenus annesi olmak.

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Ocak 2013  


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar