KURTLAR VADİSİ VE EVDE Kİ TEHLİKE !!!



Bir erkeğin ne kadar tehlikeli olacağını görmek için, Kurtlar Vadisi sırasında televizyonu kapatın, ya da önünden geçin ve bekleyin olacakları.

Bahis konusu dizi tahminimce on yıldır Perşembe geceleri hayatımızı zindana çevirmekte. 

Daha doğrusu ev halkının ‘’seyretmeyen diğer yarısının’’ hayatını zindana çevirmekte. Diğer yarı bu durumda  ben oluyorum.

Misafir mi davet edeceksiniz, Perşembe olmaz, telefonda sohbet mi edeceksiniz, Perşembe ise, arka oda da konuşmalısınız, nöbetçi eczaneye gidecek bir baba yiğit mi arıyorsunuz, evde hasta mı var, siz gideceksiniz, sohbet mi edeceksiniz, reklam arasını bekleyeceksiniz gibi , aklıma ilk etapta gelenler bunlar, siz geliştirin artık.

Maç bile seyretmeyi sevmeyen ancak bu diziyi gözünü kırmadan seyreden bir eşim var. O yumuşacık ruhlu, romantik  adamın bu diziyi izlemesi beni hem şaşırtıyor hem güldürüyor.Aklıma gelen her türlü muzurluğu yapıyorum, çok eğlenceli oluyor.

Efenim önce bir saate yakın özeti oluyor ya bu dizinin, adam bir hafta önce izlemesine rağmen özeti bir kez daha, üstelikte aynı dikkatle izliyor.Sonrasında yeni bölüm devam ediyor yaklaşık bir saat kadarda o, arada aldığı reklamlarla adam üç saat off.Beden bizle, ruh başka yerde.Artık o sırada kendisi Polatmı, Memati mi bilemedim.

Diziye kadın kahraman dayanmıyor, her sene başka güzele aşık Polat, sene sonunda da güzel kız malum tahtalı köyde. Hatunların hepsi ya avukat, ya ajan, eğitim üst düzey, fakat gelip bu karakancaloz Polat’a vuruluyorlar sonrada kendileri gerçekten vuruluyor. Bu dizide, bir türlü mutlu son yok.

Herkes ölüyor ama , o sinirleri alınmış anne baba hep ayakta. Onlara bir şey olmuyor maşallah.

Seyretmediğim halde özet geç diyorsanız; benim penceremden Kurtlar Vadisi;

Polat ismindeki şahıs, ( orta boylu, eğitim düzeyi bilinmiyor, kassız, baklavasız, yakışıksız bir oğlan) derin Devlet bu abimizin maceralarında iki üç kankası ve iş ortağı var, biri Memati, diğerini unuttum. Her işin içinde bu adamlar, silahlar patlıyor, bunlar hiç vurulmuyor, ve olayların hiç birinde polis yok. Bu dizide bir kere bile Türk polisine şahit olmadım.

Lüks bir ofis var, ne iş yaptıkları belli olmayan.

Polatın ana ve babası var. Oğulları iyi bir şeymiş gibi, o anadan babadan bu oğlan nasıl çıktı, genetiğe ters, hiç inanadırıcı değil kusura bakmasınlar.Annede babada iyilik meleği, şeker hala uynamadılar oğullarının derin işlerine.

Araya aldığı rekalm gibi değişik akdın kahramanlar var.Amcam eğitimli ve güzel seviyor.Ya avukat, ya ajan arada bir elektrik. O da hatunlara elektrik vermez ise.

Hala aşkı yakalayamadı, kimler geldi geçti o diziden, adam çolkuk çocuğada karıştı ama huzuru bulamadı.Zati o kadar yoğunki, aşka meşke vakitte yok.

Hayt huyt, dışın dışınla geçen bir dizi işte benim için.

Ama sevdiceğim gözünü kırpmadan izliyorsa, bizde saygı duyarak, alıyoruz elimize kitabımızı, ikramları reklam arasında yapmaya gayret  ediyoruz, sesimizi volümü kısıyoruz, oturuyoruz aşağı.

Mazallah seyrederken gaza gelip, derin bir koca olurda ne me lazım diyerek.

RTÜK bile bu diziye el atmıyorsa,  bende susarım arkadaş.

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Ocak 2014





Yorumlar

Popüler Yayınlar