İMDAATTT BAĞIMLIYIM!



Adından anlaşılacağı üzere bağımlıyım. Hemde ne bağımlı, hemen bir hastahaneye kapatılır cinsinden.

Öyle esrar , eroin , alkol, sigara bağımlılığı değil,

Öyle anne,  baba bağımlılığı değil,

Öyle aşk bağımlılığı değil,

Onlar ne ki?

Şeker bağımlısıyım.

Bildiğin şeker, tatlı, çikolata, pasta, kek, kurabiye bağımlısı.

Bu öyle bir bağımlılık ki, sevdiklerime şeker , şekercim diye seslenmeler, telefona arkadaşları bal kabağı, ballı badem diye kaydetmeler, inanılır gibi değil.

Bir makale okudum,  şeker beyinde dopamin yaratıyormuş ve beyin sürekli onu istiyormuş.Beyindeki nöronlar talep ediyormuş.

Mazeretim var, dopamin istiyor beynim.

Benim beynim arsız. Nöronlar hep istiyor, aç gözlü çocuk gibi, görmeyince vermeyince şekeri ağlıyor zırıl zırıl.

Ben istemiyorum beynim istiyor.

Hani şöyle bir hastahane olsa, kapasalar ben ve benim gibileri, vallahi taşı sıkar suyuna limonata yaparız. Öyle bir azim var bizde.

Karıncanın üzerine beton parçacıkları, tozu döker, pudra şekeri niyetine yeriz.

Yiyemezsek sinirlenir, elimiz kolumuz titrer, kaçacak yer ararız gibime geliyor.



Hani şu biskolata reklamındaki yakışıklıları anlatıyor ya kızlar,ağızlarının suyu aka ka ben vallahi çikolatalara bakmaktan adamları göremedim,yemin ederim.



Dün sabah kalktığım andan itibaren yediklerimi saysam , okurken şeker komasına girersiniz.

Pazar serbest gün ilan ettim kendime ama bu kadarda olmaz.

Nutella mesela, Nutella ile başladım güne, kahvaltının olmazsa olmazı, kesin içinde dopamin deposu var. O kavanoz eğer göz önündeyse, ona ulaşmamak gibi bir durum söz konusu olamaz.



Rüyanıza bile girebilir o kavanoz, onun için yenmelidir diyerek abanırsınız kavonozun derinliklerine, Allahhhhhh

Şöyle bir kaşıktan sonra kesenler, kesilenler, ilezeler varya uyuz oluyorum onlara.

Hayır yani onların beyni istemiyormu bu dopamini.

İlerleyen saatlerde, supangle, çıtır çikolata cipsi, pişmaniye gibi diğer kanser yapıcı şekerlileri hop gümlettim mideme.

Hasta ettiğini bile bile.

Eeee  bağımlıyım işte.

Şeker hastası olmama ramak kaldı.

Hissediyorum ama,  önlem alamıyorum.

Var mı kurtaracak?

Var mı beni anlayan?

Nerede bu devlet nerede  bu millet?

G.Banu KOCATEPE
Nisan 2013-04-08


Dip Not : Bu bir reklam değildir, :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar