MAPUSHANE KUŞU



Sabah arkadaşım Sinem ile yazılarımı konuşurken, benim yazıların gittiği yöne doğru bir yol aldık.

Biraz tehlike sınırlarında olduğundan söz etti ki; kendisi benim gibi dobra ve korkusuzdur.

Son yazılarımda nedense Bakanlara,  Akil insanlara falan dirsek temasım olmuş, haddim olmayarak.

-      İstermisin sanal alemdede ötüyorsun bülbül gibi, hapishanelere düşesin 

dedi ve bir anda o senaryonun ortasında buldum kendimi, Küçük Emrah gibi direk gamlı baykuşa bağladım filmimi.

Öyle aklıma düşürmekle olmaz, kendiside başrolde olmalı.

Ben oralarda,onlar buralarda,okurken iyidi değil mi?

Atlet falan getirecek arkadaş lazım, diye düşünürken, istediğimin atlet,don olmadığına kanaat getirdim.

Bana gelse gelse tatlı, kuruyemiş, kola, bira falan gelmeli, yoksa valla ziyaretçi kabul etmem ona göre.

Ben ki Survıvor adasına gidip zayıflama projesi olan kadınım, bir anda mapushanede bile işi gırtlağa bağladım.

Sabah kalkarım, tüp üstünde demli bir çay, hemen bir menemen patlatırım benim gibi mapus kuşlarına, Allahhhh yemede yanında yat.

Metriste beş m,inare, beri gelllllllll 

Ara öğün saati, kurabiye falan iyi gider, ama bana fırında lazım, verirler mi acaba?
Kek, kurabiye olmadan yapamam ben oralarda.

Ya fırın falan yoksa, off ya çok sıkıcı, fırını bırak,kalem yoksa,kitap yoksa, valla yazarken kahroldum.

Ya beni temizlik grubuna verirse benden önce gelen lider kadın, cam sil,çamaşır yıka, vallahi yapamam, evde bile yapmıyorum.

Asuman Ablamında aynı koğuşa düşmesini sağlayamazsam,işim zor.

Şu konuyu etraflıca düşünmekte fayda var, korktum ne yalan söyliyim.

Hapishanelerde donanımlı insanlarda varda aynı koğuşa düşülürmü ki acep?

Bir bakmışım Tuncay orada, neler konuşulur neler.

Ama şimdi orda da kadın erkek ayrımı vardır, ilerici kadınlar içerde değil ki, sıkılırım ben.

Kocayı kesenler, anayı boğanlarla menemen yenemezde, ulan yazmasam mı ne?

Sinem ya, ben bir daha düşündüm bu uyarını, çiçek, böcek falan yazıyım, kadın, erkek, ayakkabı, çanta, cart curt derken ne me lazım.

Oralarda eririm falan, ot yok,ocak yok, temizlik,ütü, yokk, mazallah.

Ben kim, hökümete çemşirmek kim, herkes haddini bilsin 

Akşam yattım aydım, sabah kalktım caydım diyerek,

ALLAH DÜŞÜRMESİN,

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Nisan 2013




Yorumlar

Popüler Yayınlar