YIKAMA YAĞLAMA



Yıkama yağlama deyince aklınıza hemen arabalarınız geldi değil mi?

Yok ben onu kastetmiyorum bir grup çalışanın patronu yıkaması ve yağlamasından bahsediyorum. İç dış cila herşey var.

Bu da bir yetenek zahir.

Ben şahsen yapamıyorum. Yapanlara da çok şaşırıyorum. Acıyorum.

Belki acınası durumda olan benimdir.

Bilemedim.

Sonuçta hepimiz iş yapıyoruz, işi iyi yaparakta önemli olabilirsin. Okkala okkala nereye kadar.

Hayır adamları egomanyak yapıyorsunuz sonra ben ve benim gibileri görünce iyice beter oluyorlar.

Alışmış don misali...

Hep yıkama yağlama bekliyorlar.

Nasıl yağ çekilir? Nasıl yıkama yağlama yapılır diye bir kitap çıksa. Zira bu diğerlerinin yanında bayağı silik kalıyoruz.

Ders çalışsak, gözlemde yetmiyor, bazılarının stili hep aynı, mıy mıy, mıyk mıyk.

Geçen sene adamla, kadınla  irtibatın yokken, hakkında atıp tutuyordun noldu?

Hemen tekneyi yanaştırdın yamacına, liman gibi sokulayazdın.

Şimdi şu gözlemlediğim kısıtlı tekniklere bakalım;

-      Ah bugün gene çok şıksınız bilmem ne bey, 

Yahu hepsi gömlek gravat hepsinde ya beyaz ya mavi gömlek, bu i...yi diğerlerinden ayıran ne Allasen.

-      Dün yoktunuz gözlerimiz siz aradı bilmem ne hanımcığım, vallahi yokluğunuz belli oluyor.

E ne güzel kahve partisi yaptınız, bu gıcık olaydı ne edecektiniz.

     -Bakın sizin için Doğum günü partisi yapacağım, Allah herkese böyle patron nasip etsin.

Yüzde beş zam aldığında herkesle oturup dedikodu yaptın ama

Bırak bu işleri, vallahi yapanda bir yapmayanda.

Çalışanın hepsi aynı,  onların gözünde emin ol.

Eşek gene eşşek.

Acık hindi gibi kabartacağım diye şişirme şu adamları.

Bizi de çaresiz bırakma şu diyarlarda.

G.Banu KOCATEPE
Nisan 2013-04-08




Yorumlar

Popüler Yayınlar