(U)MUTSUZLUK ÖZLEMİ




Bulutsuzluk özlemi değil, mutsuzluk özlemi içindeyim.

Mutsuzum.

Var mı? Çaktırıyorum, kasmıyorum, sebebini bilmiyorum ama mutsuzum.

Polyanna değilim.

Hava da olabilir su da.

Para da olabilir pul da.

Mutsuzum.

Aşk da olabilir, kara sevda da.

Kara bulutlar dolaşıyor sanki başımın gökyüzünde. Rüyalarım kasvetli, enerjim düşük.

Herkes karşı takımda gibi,  herkesin yaşam penceresi farklı gibi, ayrı dünyaların insanları gibiyiz çoğu ile. 

Ne tuhaf, herkes anaormal bir ben normal gibi ya da , herkes normal ben anormal gibi.

Sıradanlık, monutonluk, acısız dertsiz gibi görünen acılı ve dertli hayat.

Dipteyim sondayım depresyondayım.

Umutsuzluğun ‘’u’’ suz hali gibi.

Dedi kadın...

İşte AYNEN böyle hissediyorum dedi, ne hissediyorsun diyen yakışıklı partnerine. 

Adam şaşırdı, kafasını kaşıdı, anlayamıyordu bu yıllardır sevdiği mutsuzluğa özlem duyan eski mutlu  kadını. 

Ona göre bu depresif tutumun tek sabebi vardı, 

parasızlık.

Parasızlık parasızlık...

G.Banu KOCATEPE



Yorumlar

Popüler Yayınlar