KAN EMİCİLER



KAN Emici asalak olmak varmış bu Dünyada, sömür sömürebildiğin kadar.

Bit gibi,pire gibi,sülük gibi...

Yapış, gömül, vazgeçme...

Hoppala buda nerden çıktı demeyin.Yok mu etrafınızda, asalak,kan emiciler.

Kimisi enerjinizi emer, kimisi kılınızdan , etinizden, sütünüzden, tüyünüzden aklınıza gelebilecek herşeyinizi emmek, paylaşmak (zorunlu)  ister.

Sen iste bakalım birşeyler bu kan emiciden,nah alırsın.

Kurtulmanın bir yolu işte aslında, yazarken kendim buldum doğruyu.

Hep bana , hep banacılar.

Senden beslenenler, bedel ödemeden, yüksünmeden, gurursuz asalaklar.

Organizmanın içine sinsice girip pusuya yatar ve sen farkedene kadar iş işten geçer.

Bir bakmışsın kanın kalmamış.

Bunlara öyle bir ilaç bulacaksın ki, detan gibi, kökünü kurutacaksın. 

Senden sonra başka bir keklik organizma bulup bile yaşayamasın.

Asalakların sonu aslında beslendikleri kandan oluyor bilgisi ile biraz rahatladım.

Elbet çatlarlar,patlarlar.

‘’Ay tutulması ‘’ agresif yazılar yazdırmaya başladı bende.

Vampir oldum sanırım.

Kan Emici oldum,haberiniz olsun.

G.Banu KOCATEPE
Nisan 2013







Yorumlar

Popüler Yayınlar