KAYIŞ KOPTU,MOTOR SU KAYNATTI...



Başbakanımızın sözleri düştü tüm basına, Bahçeliye düşünceleri ile dili arasında  kayış koptu, motor su kaynattı dedi.

Hatta üstüne , dikkat edelimde hararet yapmasın diyerek, 

Metafor kullanarak gündemi değiştirdi.

Bu durumda olan kişileri düşündüm, yüz yıl düşünsem herhalde bayan olduğum için bu teknik kelimeler aklıma gelmezdi.

Bence tabirler çok hoş.

Çevremde ki bazı kayışı kopuklar, motoru su kaynatanlar, hararetliler geldi aklıma hemen.
Bazısının üstünden,  fazla hararetten duman bile çıkıyor. 

Fizyolojik  süreçten değil ama , direk nörolojik süreçten bahsediyorum. Yelpazali, menapozlular değil ha, aman, yalnış anlaşılmasın.

Koyu Renkli dumanlar çıkıyor mazallah.

Bazı olaylar kaşısında  bazısı, In ınnnnnn diye ötüyor , pati çekiyor, bir nevi kıvırıyor yani.

Hani diyorlarya kayış kopmuş, düşünce ve dil arasında rot balans ayarı bozulmuş diye, dün bire bir yaşadım, aynı masada yemek yediğim bir yakinim ile.

Hatun seni dinlemiyor bile, senin anlattığın başka,  giden ileti başka, ağzından çıkan ileti başka, hani salağımızı çıkardılar diye bir laf var ya şimdilerde aynı öyle oldum.

Ama bugün anladım ki o da Başbakanın bahsettiği tiplerden.

Allah yardımcımız olsun. 

Balataları yakmadan , Aküleri boşaltmadan ( yazarın bir hanım olduğu anlaşılıyor değil mi? Akü, den başka bir parça bilemiyoruz genelde) kurtarırız paçayı umarım.

Sevgiyle...

G.Banu KOCATEPE
Nisan 2013





Yorumlar

Popüler Yayınlar