RUH HALİM ''PARÇALI BULUTLU''


Bahar gelmiş, hava cıvıl cıvıl, kuşlar ötüyor, börtü böcek uyanmış, herkeste pür neşe,bende parçalı bulutlu bir ruh hali.

Yağmur ha indirdi ha indirecek.

Şimşekler çakıyor. Kara bulutlar dağılmıyor sanki.

Ay tutuldu ondandır deyip, sorunları görmezden gelip, gökyüzüne bağladım ihaleyi.

Aslanları sert etkileyecek dediler, vallahi doğru, artık kabul edilsin şu ulu Astroloji, Cuma gününden beri, alınganlık, gerginlik, duygusallık diz boyu.

Hayır Ortadoğu ülkeleri etkilenmeliydi, onlar daha net gördü ay tutulması , bana ne oldu böyle anlamadım.

Durup dururken küstüm ev halkına, durup dururken barıştım. Sonra irdeleyince kendi dengesizliğime kendimde güldüm.

Hepsi ay tutulmasının suçu. Ergenus’um bile daha akıllı bu ara benden.

Neyse ki pazartesi geçecekmiş, başka bahane bulmam gerekecek.

Pazarteside pazartesi sendromu var.

Yeni yıl hedeflerimi 2013 için yazdıklarımı  okudum az önce,  benim ruh hali parçalı bulutlu olmasında kimin olsun.

Neredeyse beş ay oldu hedeflerin ‘’h’’ si gerçekleşmemiş görüyor musun?

Ben ağlamayayım da kimler ağlasın.

Ödemeler konusu,  bırak tasarruf yapmayı, ay bitmiyor. Paralar bitmiş.

Kilolar konusu bırak vermeyi, üstüne yenileri eklenmiş.

Daha devam etmiyorum, yağmur indirebilir.

Şu anda gönlümde de , kalbimde de beynimde de şimşekler çakmakta.

Paratoner lazım ama herkes beni paratoner bellemiş, üghhhhhh hüngürrrrr

Kalın sağlıcakla, hedefleriniz gerçekleştirmeniz ümidiyle, güneşli günlere.

G.Banu KOCATEPE

Nisan 2013-04-28





Yorumlar

Popüler Yayınlar