PANİK ATAK


Dört buçuk  koca yıldan sonra sinsi sinsi uyandığı yerden çıkıp, yeniden koynuma girdi panik atak, öyle sessiz ve sakindi ki beni terk ettiğini düşünmeye bile başlamıştım.

Hiç ummadığım yer ve zamanda geldi kucaklamaya sağ olsun.Eksik olmasın.

 
Durup dururken çıkageldi.

Unutmuşum atlatma yöntemlerini, herkes bana bakıyor, elim ayağım zangır zangır titriyor, kalbim yerinden çıkmak için yoğun mücadele veriyor, göz bebeklerim kedi gözü gibi kocaman, sesim soluğum çıkmıyor.

Kolonya ve su isteyecek takat yok. Boğaz kupkuru.

Anlayan yaşayan birileri  mutlaka var ki, bileklerimi kolonya ile ovalarken kendime geldim.

Çok komik göründüğümün farkındayım ama yapılacak bir şey yok.

Akıllıların ve zekilerin hastalığı diye sallamışlar, bence tamamen deli hastalığı.

Biraz rahatlayınca sanal aleme döktüm içimi,anlayan bir arkadaşın yorumu beni kendime getirdi.Teşekkürler Ayça.

Kuaföre güzelleşmeye geldik güyya, kafanın dışı cilalı, gel gelelim içi puslu, uğultulu,cilasız.

Hoş geldin sefalar geldin demek isterim ama beklenmeyen , sevilmeyen,istenmeyen misafir gibi hazırlıksız yakaladı kafir.

Sürprizzzzz

Ben ki ölüm acısı atlatmış kadınım bu gelince atlatmak zor.nHer babayiğidin harcı değil. Çeken bilir.

Biz panik ataklılara bir saat gibi gelen beş dakikayı gel de anlat. Geçmek bilmiyor.

Dipsiz kuyu misali, çıkış yok, merdiven yok.

Şimdi sakinlediğimde düşünüyorum da, benim gibi aklı evvellerin çoğunda başlamıştır aynı teraneler. Mevsim dönüşlerinde şöyle bir yokluyor mendebur.

Kış uykusundan uyanıyor.

Napıcan , çekicen,  mecburrrr, Vasfiye Teyze karakteri gibi kötülüğün iyi tarafından bakmalı, pencerenin diğer yüzünden.

Bu da geçer, neler neler geçmedi ki.

- ‘’Hop kaşınma derdin ne ahbap ‘’ fırçası çektim mi ona, tırsar eminim.

Okkalayamayacağım kendisini.

Uygun bir yere gitsin.s….sin.

 

G.Banu KOCATEPE

Nisan 2013

Yorumlar

Popüler Yayınlar