BEN BENDEN SORUMLUYUM!


BEN BENDEN SORUMLUYUM !

 

Bu konu nereden aklıma geldi bilmiyorum, sanırım bazı konuları derinlemesine düşündükçe farkındalığım arttı.Yeni yılla birlikte kendimle ilgilenmeye karar verdim.Çünkü önce kendimden sonra sorumluluklarımdan sorumluyum.Sonra geç olabilir diye düşündüm.

 

Yaşam koçları gibi hayatı yönlendirmek değil kastettiğim ama kendimize  zaman ayırmalıyız. İlk önce kendimize sonra sevdiklerimize. Böylece fedakarlık kisvesi altında çevremizi de suçlamalıyız.

 

İlk hedefim yazı atölyesine katılmak, yarın ikide randevum var. Sadece istediğim için , kendim için.Diğer işler,görevler,keyifler başka zamanda yapılabilir.İlk önce nefis bir kahvaltı yapacağım.Sonra bahane aramadan sürekli ertelediğim atölyeye gideceğim.

 

Bazen üşengeçlikler ertelemeler bizi istemediğimiz noktalara getiriyor. Bu konuda kendime tolerans tanımayacağım.Bekle beni yazı atölyesi…

 

Hobilerimizi, sevdiğimiz işleri hayatımızın içine ertelemeden geçirmeliyiz.Yaş kaç olursa olsun her insanın hobisi olmalı.

 

Hobili,sadece kendimizden sorumlu olacağımız nice günlere.

 

Sevgiyle…

 

G.Banu KOCATEPE

4.1.2013

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar