UMUR EŞİĞİ



Yazının iyileştirici gücünü hissettiğimden beri aklıma gelen her konuyu yazıyorum. Edebi bir iddiam yok, hayata dair aklıma gelenleri paylaşmak derdim sadece.

Ne çok gıpta etmişimdir Umur Eşiği Yüksek insanlara. Ben ne yazık ki Umur Eşiği Düşüklerdenim.

İlk önce kendimi umursayacağıma , ben ,herkesi ve her olayı umursuyorum. Umursamak insana ait diyeceksiniz belki, ama ben sadece umursamak ile kalmıyor ,  değen değmeyen , hak eden etmeyen, kaliteli kalitesiz , her türü umursuyorum ve kendime bazen dert yaratıyorum.

Oysa ne güzel bir tavırdır umursamazlık… Bazı insanlar için dışarıda kıyamet kopar neredeyse ama onlar için sıkıntı yoktur. Bu farkındalık mıdır? Yoksa yapısal bir durum mu çözemedim.

Sonuç olarak Umur Eşiği Yükseklerden olmak istiyorum. Varsın karşı taraf çatlasın tabii eşiği düşük ise…

Sevgiyle…

G.Banu KOCATEPE
OCAK 2013

Yorumlar

Popüler Yayınlar