DİYET GÜNLÜĞÜ (3- 4- 5 VE 6.GÜN)



3.4.5.ve 6.gün
Evet geldik ilk haftanın son günlerine. Yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik diyeceğimiz aylar olsun inşallah.Bir bakmışız on kilo gitmiş.
(3.gün)Tek sıkıntım tatlı, dün öğlen yemekte helva vardı, görmemezlikten geldim kendisini, aman sende der gibi baktım ama kalbim aşk acısı çeker gibiydi. Normalmiş!  Bu derdi olanlar iyi biliyor ne diyelim.
Dün akşam eve gittiğimde diyetime uygun bir şey yoktu. Bir an sağlıklı beslendiğimi unutup, pizza,kebap gibi alternatifler düşündüm.Ne de olsa alışkanlık,sonra aklıma geldi, kendime nefis bir salata yaptım ve öğlen balık yediğim için sebze yemeye karar verdim. 1 kaşık z.yağ ile pişirmem gerekiyordu. Hiç bir sebze cazip gelmedi nedense ,bende karnabahar ve brokoli haşladım,üzerine de nefis bir sos yaptım,1 kaşık yağı geçmeyecek şekilde.Bol limonlu,maydonozlu…
Bir kasede yoğurdumu alıp nefis bir şölen yaptım kendime, üstelikte doydum.
Doğru yoldayım biliyorum.
Yarın cumartesi eyvahlar olsun, ne yazık ki dışarılarda diyettekilere yada diyabetlilere uygun tatlar her yerde yok, oysa planımda yazı evine gitmek var. Artık kepekli tost falan bir yolunu bulacağız, sonuçta baş koyduk bu yola.
(4-5 ve 6.gün)
Bozmadan devam, üstelikte çok şık bir brunch daveti vardı Pazar günü,paşa paşa 2 dilim çavdar ekmeğimi yedim kahvaltı çeşitleri ile, tatlı kısmında içimin yağları eridi ama bozmadım.Browni, marşmelow, elmalı tart sadece aklımda kalanlar,ne diyelim kedi gibi yalandık durduk işte.
Sevgiyle ,gözünüz,gönlünüz tok kalsın.
G.B.Kocatepe
7.1.2013

Yorumlar

Popüler Yayınlar