DİYET GÜNLÜĞÜ (3.HAFTA)


Geldim 3.haftanın sonuna. Berbat moralli(sebebi belli değil) bir Pazar sabahı kalktım ve tartıldım.

68600 ile başladığım diyet yolculuğunun 3.haftasında 66200’ü gördüm ve dünyalar benim oldu. Üstelikte kasmadan çok zorlanmadan,tüm almam gerekenleri dengeli alarak.Ne mutlu bana,doğru yoldayım,devam.

 
Dün sabah bir arkadaşımla kahvaltı yaptık. Onda bile bozmadım.2 dilim ekmek hakkımla beraber, salam da yedim azıcık,tadımlık kaymak ve balda.

 
Ne diyor uzmanlar bir lokma ile bin lokmanın farkı yok. Aman dikkat!
 
Biz diyetdaşları motive edecek bir konuda,üç hafta öncesindeki gibi olsak,hem veremeyecektik üstelikte alacaktık kiloları belki,kısır döngü devam edecekti.

Yakaladık son istasyonda treni,hiç binememekte vardı.
 

Haydi yeni haftaya…

 

G.Banu KOCATEPE

20.1.2013

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar