BEYİN MANEGEMENT OKULU


Eski günlüklerim geçti elime, 2006 dan bu yana yazdıklarım. Hüzünlerim, sevinçlerim. Neler yok ki.

 

Kağıt ve kalem hep rahatlatmış beni nedense, gene günlük tutmaya karar verdim.

 

Fakat bu arada eski günlükleri okurken bir gerçekle yüz  yüze geldim.

 

Sıkıntılar, sevinçler hep aynı imiş.

 

Takmışım diyet mevzusuna, şaşı felek çıkmazı gibi, dönüp dolanıp hep aynı yerde olduğumu gördüm. Durmadan yazmışım diyet diyet diyet…

 

Hayır kafama bu kadar takıyorsam neden başaramıyorum. Takmıyor isem neden beynimi sürekli bununla meşgul ediyorum.

 

Düşünüyorum düşünüyorum içinden çıkamıyorum.

 

Bu yıllar içinde değişik olarak yüksek lisansı halletmişim, uydurukta olsa yazı blogu yapmışım, işe gidip gelmişim, ofis yönetmişim, evi idare etmişim, oğlanla boğuşmuşum her işin başarı ile üstesinden gelmişimde şu beynimi bu konu da , yani diyet ve sağlıklı beslenme konusunda yönetememişim.

 

Beyin manegement’ı olsa, okusak diploma alsak keşke. Doktorası olsa. Yüksek Lisansı olsa. Bu işi başaranlar prof olsa.

 

Ne okudunuz deseler, işiniz ne deseler.

 

Beyin yönetme müdürüyüm desem.

 

Kardeşim bir avuç şeyi kendi beynimi yönetemiyorum.

 

Ayıp bana, diyet günlüğü yaptım ki vazgeçmeyeyim , el aleme rezil olmayayım diye, üç hafta sürdü, zaten kimsede sormadı. Onca kitap,onca diyetisyen,onca zaman,onca para…

 

Herkes biliyor beni artık.

 

Azimli, cabbar, kafaya koyduğunu yapan ben diyet ve sağlıklı beslenme olduğunda beyni devreden çıkan gene ben.

 

Biraz özeleştiri gibi oldu ama bu sene yeni günlüğüm ile birlikte bu konuyu çözmeliyim.

 

Sigara tiryakileri gibi bende bırakamıyor ara veriyorum. Bildiğin yemek tiryakisiyim.

 

Eyyyy, kafa tası  boşluğunu dolduran, üç kat zardan oluşan , gri renkli girintili çıkıntılı organ, seni yönetmeye hazırım.

 

Kendine çeki düzen ver.Bugüne bir tarih at derim.

 

Bugün karar verdim, ‘’Beyin Manegement Okulu’’ olmasa da kendim dışarıdan bitireceğim bu fakülteyi.

 

G.Banu KOCATEPE

Şubat 2013-02-22

 

 

 

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar