EVRENE MESAJIM VAR.!!!



Bu ara herkeste bu muhabbet, okudular Secret, Kuantum oldular profösör.Herkes evrene mesaj veriyor.


Yok olumlu olalım, Evrene mesaj gönderelim, kardeşim Evrenin de bir kapasitesi var. Olur olmadık şeylerle işgal etmeyin. 

Erkek arkadaş istiyorum yolla evrene, para istiyorum ama şöyle adam gibi, yat kat falan olsun yolla evrene, bak adamlar yazdılar kuantum-secret aldılar yatı katı, orda burada seminerdeler şimdi, 

işimde başarı istiyorum ama saat 17.00de de mesai bitsin istiyorum yolla evrene, 

fıstık gibi olmak istiyorum fakat diyet ve spor  yapmak istemiyorum hooop yolla evrene, 

Bazı insan umutsuzluğa düştüğünde dine sarılır , Allaha yakarır , bazısı Huzuru içinde arar, Hindistan’a membasına gidemese de kendince huzur arayışındadır. Kendine yolculuk yaptığını iddia eder.

Bunlar yani Evrene mesaj gönderenler ise en akıllılar bence, bedavadan iş işin içine din girince namazdı,  oruçtu zor, kıçlarına zor geliyor, eee Hindistan’a gitmek pahalı herkese uymaz, 

bunlar yazık onun için gönderiyorlar Evren’e.

Evreninde umurundaydı senin erkek arkadaşın.

Evreninde umurundaydı işindeki başarın, sen beş dedin mi servisle hop evine, biraz fazla çalışınca çok yoğunum bas bas bağırır sonra Evren Çözsün. Oldu.

Biraz empati biraz anlayış, oyalamayın Evren’i.

Ya da daha önemli mesajlar verin.

PKK ‘yı çözsün mesela, Suriye’de kileri değil de önce bizim çaresizlere baksın fırsat bulursa.

Hapishanelerdeki insanlık dışı sorunları çözsün.

Tecavüzcüleri islah etsin.

Katilleri kollasın.

Umudunuzu kaybetmeyin ama Evreni rahat bırakın.

Kalın sağlıcakla…

G.Banu KOCATEPE
Şubat 2013

Yorumlar

Popüler Yayınlar