BİTKİSEL HAYAT


Twitter da paylaşmışlar çok hoşuma gitti.’’Yoğun bakımda olmadığı halde bilinci kapalı ne çok insan var.’’ Gerçekten öyle, bu söz kimin aklına geldi ise duygularıma tercüman oldu.

 
Bitkisel hayatta gibi, bihaber…

Makineye bağlı gibi,sadece soluk alan cinsten.

 
Kendi dünyalarında debelenip duruyorlar. At gözlükleri de gözlerinde.

 
İnsanın zaman zaman silkeleyesi geliyor.Çıkmaları lazım bu bitkisel hayattan.
 

Sadece dış görünüşe odaklananlar, makyaj ile her iş oluyor sananlar, işve ve cilve bu iş yürür diyenler, oturduğu muhit ile fark yarattığını düşünenler, gazete eki bile okumadan kendini kitap kurdu sananlar, iki ülke görme fırsatı bulup kendini gezgin,  iki restaurant ta yemek yiyip kendini gurme sananlar, ofislerde saatlerce kahve muhabbetleri yapıp etrafa çok yoğunum mesajı verenler, çocuklarını ebeveynlerin büyüttüğü ama anneliği kimseye bırakmayanlar, kapasiteli olduğunu her fırsatta ifade eden gerçekten kapasitesini göstereceği zamanlarda sıvışanlar, tıpkı sofra toplanırken tüyen gençler gibi, aklıma nedense bilici kapalı , bitkisel hayatta denilince bunlar geldi.

 
Şimdi bunu okurken belki düşündünüz bu yazıyı yazan sen evet sen nesin diye.

 
Ben mi?

 
Çok şükür bilincim açık, sohbet edecek devlet konularından tutun, ekonomiye, sağlığa kadar her muhabbete varım.

 
Ülkemle,çevremle, her konu ile ilgileniyorum. Bilgilenmek için çaba harcıyorum.

 
İnsanları muhitlerine göre değil, yüreklerine kafalarına göre seviyorum. Herkes ile arkadaş olabiliyorum. Okuyorum. Olduğumun dışında davranmıyorum.

 
Yoğunsam yoğun, değilsem bugün iş yok diyebiliyorum. Herkese ama herkese elimden geldiğince yardım ediyorum. Manevi anlamda, istedikleri zaman istedikleri mesafede olmak kaydı ile.

 
Anlayacağınız henüz bitkisel hayatta değilim. Kendimce var olmaya, işe yaramaya çalışıyorum.

 
Yargılamıyorum aslında böyle olanları sadece kapasitelerini boş işlerle doldurmalarına üzülüyorum. Yoksa hadime değil.

Ne diyorlar;  her şeyi bilmesen de olur, haddini bil yeter ! Doğru söz…

 
Derdim, birbirimizden daha çok şey öğrensek, dolu dolu geçse zaman diye düşünüyorum.

 
Kim bilir belki böyle düşünüyor olmakta bir bitkisel hayattır kimine göre…

 
Bilinci açık, yoğun bakımsız, bitkisel hayatsız ruhlara,

 
Kalın sağlıcakla…

 

G.Banu KOCATEPE

Şubat 2013-02-19

 

 

 

Yorumlar

  1. yazılarınızı çok beğendim. ne güzel ifade etmişsiniz duygularınızı. aslında yorum yazan biri değilimdir ama size mutlaka yazmak istedim. eşinizleilgili yazdığınız yazı da etkiledi beni. çok içten.sevdiğinizle uzun bir ömür dilerim. ayrıca kazanız için de geçmiş olsun. allah beterinden sakınsın. sevgiler şefika

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler,bende size sevgilerimi sunuyorum.Paylaşmak güzeldir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar