DOST KAZIĞI




Dost ve kazık, birlikte kullanılmaması gereken sözcükler. Ama oluyormuş, yaş alsak ta, öğrenmek bazen geç olsa da, bende öğrendim bu işi ne yazık ki…

Bir dost meclisinde hiç de kötü niyetle konuşmadığımız konular, başkasının arka mutfağına olmadığı gibi,eklenerek yetiştirilmiş.

Neden, ne maksatla, anlamak güç.

Dost dediklerim;  ki bence dostlarımdı, dost oldukları için, iş dışında birlikte geçirilen bir gün idi.

Kalbimi açtığım, yüreğimi koyduğum insanlar.

Altı yedi kişi. Kimini iş sahibi yapmışım, kimine ablalık, kimine yoldaşlık.

Konusunu ettiğimiz kişiye olmadığı şekilde bir şeyler anlatılmış ki, geçenlerde başka konularda dertleşirken, kelam ederken;

-söylemeyecektim ama içimde kalmasın, şu mekan da, şu gün , şunlarla beni konuşmuşsunuz dedi.

Şaşırdım, çünkü ne konuştuğumuzu bile hatırlamıyorum. Kötü bir konuşma olduğunu hiç sanmıyorum. Çünkü bizle alakası olmayan kişi. Sadece iş ortağıyız.

Şaşırmamın nedeni ise, karşıdakinin üzülmesinin dışımda bu mecliste bulunanlar. Ne düşündüler de yalan yanlış bir şeyler söylediler bilmem ama , bildiğim tek şey kendimi ihanete uğramış gibi hissetmem.

Nemalanmak, rant sağlamak  için kendilerine ve bana kötülük  yaptılar büyük ihtimalle, çoğunun yaşı benden küçük dediğim gibi ablalarıyım ben onların. Cahilliklerine veriyorum desem, hepsi cin gibi, cahil falan değiller, eskilerin deyimi ile evlenseler çocukları olacakları yaştalar. Peki neden yaptılar, hangisi yaptı? Çıldırmamak işten değil. Kafam balon gibi patlayacak derecede düşünceli. Tilkilerin kuyrukları birbirine değmiyor. Eliyorum eliyorum aynı kişide en çok iyiliğim dokunduğu kişide takılıp kalıyorum nedense. Sonra bir başkasında, derken başkasında.

Geçirdiğim zamana, yaptıklarıma, her şeye yanıyorum.

Hayat bir yeni bilgi daha çiviledi ruhuma.

Dost kazığını yaşattı bana.

Benim hiç yapmadığım, yapamayacağım, fakat bana yapılan.

Karaktersizlik böyle bir şey demek ki, eğitimle falan doğru orantılı değil.

Allaha havale ediyorum.Sildiklerimi bir daha yazmıyorum.

Bundan sonra benden asla kötülük gelmeyeceğini bilsinler ama iyiliklerim tükendi.

Yolunuz açık olsun.

Hayat yolculuğumdaki eşlik süreniz tarafımdan durduruldu. Yolculuğunuz bitti.

Güle güle…

Uğurlar olsun.


G.Banu KOCATEPE

Mayıs 2013-05-05






Yorumlar

Popüler Yayınlar